lillesøster skal bli storesøster Skrevet 19. oktober 2008 #1 Skrevet 19. oktober 2008 Nå står suksess terte bunnen i ovnen- den første, sukkerbrødet er ferdig bakt, sjokoladekaka er ferdig bakt og 32 rundstykker er ferdig bakt. Nå kan det bare bli ettermiddag. Middagen står forresten ferdig lagd i kjøleskapet og, blir rester- lapskaus fra torsdag.
Gjest Skrevet 19. oktober 2008 #2 Skrevet 19. oktober 2008 Flink du/dere er!!!! :-) Bursdag eller? :-)
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. oktober 2008 Ja, samboern har bursdag i dag. 38 år. Nå setter jeg meg endelig ned med frokosten. Nybakte rundstykker er deilig;)
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 19. oktober 2008 #4 Skrevet 19. oktober 2008 gratuler samboeren med dagen da:) Utrolig så effektiv du er da.... jeg har akkurat startet dagen jeg, får ca 1 time siden...hehe:)
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 19. oktober 2008 Takk sier han;) deilig å sove lenge innimellom da.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 19. oktober 2008 #6 Skrevet 19. oktober 2008 Så flink du ha vært!!! Her i huset idag har vi vasket stue, kjøkken, gang, trapp, gang i andre etasjen og soverommet til sønnen. Har laget lasagne som skal i ovenen om litt, og laget kanelsnurrer.. Så nå kan bare middagsbesøket komme..
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 19. oktober 2008 Så fint å se at det ikke bare er vi som pleier å bruke søndagen på å vaske. kos dere med middagsbesøk.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 19. oktober 2008 #8 Skrevet 19. oktober 2008 gratulerer med dagen til samboer:) Og så flink så du har vært da, nå må du bare storkose deg i ettermiddag:)
moota m storebror&lillebror Skrevet 19. oktober 2008 #9 Skrevet 19. oktober 2008 Gratulerer til han! Så flink du er!! =) Hjelper gjerne til å spise opp kakerester imorgen =)
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter #10 Skrevet 19. oktober 2008 Takk takk. Må gjerne komme, tipper vi har kaker så det holder til alle som vil ha både i dag og i morgen og enda mye igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå