Gå til innhold

gravitamin eller folsyre??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke bruker dere og hvorfor??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Har ikke hørt om akkurat gravitamin før, men folsyre er viktig å ta. Folsyre forhindrer ryggmargsbrokk hos fosteret. Derfor er det anbefalt å ta det de første 12 ukene av svangerskapet. (da har ryggmargen lukket seg).

Skrevet

Jeg spiser Gravitamin. I de er det nok folat og en hel haug med andre viktige vitaminer. pluss at jeg drikker Tran ved siden av:)

Hvorfor er jeg egentlig ikke helt sikker på. Det var bare legen min som anbedalte de..

Skrevet

Jeg har tatt folat en stund, så begynte jeg med gravitamin og tok tran i tillegg. Men trenger jeg både tran og gravitamin, på pakken ser det ut til at en får i seg det man trenger av d vitamin gjennom gravitamin og er vel ikke så bra å ta for mye vitaminer??

Skrevet

Bruker folsyre, brukte det også i forje svangerskap. Har ikke hørt om det andre. Men kanskje jeg skal begynne på de nå glasset med folsyre tabelettene er tomme :)

Skrevet

Jeg tar Gravid jeg.

De innheolder nok folsyre pluss alle andre vitaminer enn trenger;)

Skrevet

Det finnes også noe som heter omega 3 og folsyre. det tar jeg. innbiller meg at jeg blir mer kvalm av gravitamin, kanskje jeg ikke har behov for alle vitaminene? Har du et variert kosthold er det svært sjeldent med vitaminmangel. Men det er viktig å ta tran og folsyre. Synes jeg er i bedre form når jeg tar Omega3 med folsyre (gul pakning) enn Gravitamin

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...