Gå til innhold

noen kloke hoder her..? har vondt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har 2 keisersnitt bak meg.

I går fikk jeg plutselig vondt like under navlen. En stikkende smerte som kommer når jeg bøyer meg, løfter føttene og noen ganger når jeg går. Altså når magen strammes.

Kan det ha noe med keisersnittene å gjøre? kan det være at livmora er så strekt og kanskje en tynn livmorvegg???

Liker ikke å ha smerter jeg ikke vet hvor kommer fra/hva er.

Noen som har noen formening?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har også smerter når jeg hoster.

Det er ikke samme smerter som når livmora vokser.

Skrevet

Leste et innlegg tidligere her om ei som var innlagt pga sterke smerter i magen, og at sykehuset var redd det var fordi livmorveggen var tynn etter forrige keisersnitt. Ikke godt å si om dette kan være årsaken hos deg. Det beste er vel å ta en telefon til føden og prate med dem om din situasjon, så kanskje du får lov til å komme inn til en sjekk. Hvis det er tilfelle at livmorveggen er tynn, så kan vel dette være farlig, så da er det greit å få sjekket ut kanskje.

Skrevet

kanskje greit å ta en sjekk da ja....

Har også de siste to-tre dagene hatt mye kynnere, med litt smerter i bekken og kjenner magen strammes mer nå enn ved tidligere kynnere. Altså, kynnerne er mye mer merkbare nå enn tidligere...

Er 31+6

Skrevet

Kan hende alt er helt i orden, men er jo greit å få sjekket det opp slik at du kan være trygg på at alt er i orden selv også, ikke godt å engste seg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...