Gå til innhold

32 år og i overgangsalderen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hørte om ei som trodde hun var gravid. Når hun var til sjekk hos legen viste deg seg at hun ikke var gravid, men kommet i overgangsalderen. Og hun var 32 år gammel!! Glad jeg har ett barn allerede og et på vei, og bare er 29 selv...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

-og jeg er glad jeg er 41 og skal ha nr.5:)

Skrevet

Det kanskje ja. men er ikke det vanligste.

noen kommer tidlig i overgangsalderen og andre senere.

men klart det erleit for hun som kom så tidlig spes hvis hun ikke harfått barn og ønsket seg det.

Skrevet

Jeg er 47 og venter nr 4. De færreste kommer tidlig i overgangsalderen i dag. Tvertimot kommer overgangsalderen senere og senere.

Skrevet

Ikke så vanlig, men det skjer, og det er arvelig...

Både min mormor og min mamma kom i overgangsalderen før de var 45 år, regner med sjansen er derfor min del også. I min familie er det vanlig å få første mens tidlig også, flere av oss i 9-10 års alderen, kanskje det er en sammenheng?

Gjest leelu25-nr.2 *30.03.09*
Skrevet

oj det var tidlig å komme i overgangsalderen.

En kollega av meg fikk kreft i livmoren som 32 åring. Heldigvis hadde hun fått to nydelige jenter siden hun måtte fjerne hele livmoren, så man har aldri noen garanti for noe.

Selv rekker jeg å få ut unge nr. 2 en mnd før jeg fyller 26 og er veldig glad for det. Da anser jeg meg som ferdig :)

Både meg og mamma fikk mensen som 11 åringer, men mamma har den enda og er 52, så tror ikke det har noen sammenheng

Skrevet

leste om ei her inne som har en sykdom som gjorde at hun kom i overgangsalderen når hun var 18!!

men med prøverør så ble hun gravid likevel..

Skrevet

Bare for å rette på anonym så ble hun gravid på egenhånd :)

Tryne heter hun og vi har begge barn født i desember 2006, så husker godt historien hennes :)

Skrevet

Er Tryne gravid? Fantastisk, dette har jeg ikke fått med meg altså:-)

Skrevet

Ikke nå som jeg vet, hvis du leser innlegget bedre så ser du at det står at vi begge har barn født i desember 2006 :)

Skrevet

Æsj så dumt..Trodde det endelig hadde klaffet for henne igjen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...