Gå til innhold

akupunktur mot kvalme?noen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Planlegger å bli gravid, men var så VELDIG kvalme første gang. Er det noen som har prøvd akupunktur mot kvalmen? hjelper det til en bedre hverdag?

Takknemlig for svar:-) denne svangerskapskvalmen var forferdelig:-/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også vært veldig kvalm i alle mine 4 svangerskap. Prøvde akupunktur i 2.svangerskap,men syntes ikke det hjalp noe. Prøvde igjen i siste svangerskap,men ingen effekt nå heller.

Men har jo hørt om de som har hatt effekt av dette,så det kan vel være verdt å prøve.

Skrevet

Beklager å måtte skuffe deg, men jeg har heller ikke hatt noen effekt av akupunktur mot kvalme :-( Ble veldig kvalm med førstemann, og er om mulig enda mer kvalm denne gangen, og har ikke funnet noen superkur dessverre.. Eneste som virker å hjelpe litt er cola og små, hyppige "måltider" (hvis tørr loffskive f.eks. kvalifiserer til "måltid".. haha)

Sukk, gleder meg til de første månedene er over, og jeg forhåpentligvis slipper å ha et nært forhold til doskåla.. slitsomme greier!!! Føler med deg!

Skrevet

Hei:)

Jeg har slitt med kvalme jeg og, og forrige gang prøvde jeg akupunktur, pluss disse seabandene. Det eneste det gjorde for meg var en slankere lommebok, desverre....:(

Men det kan jo selvfølgelig være forskjell fra person til person.

Jeg vet hvordan du har det, det er en tung og slitsom periode.

Lykke til:)

Skrevet

Eneste som hjalp mot kvalmen min var Postafen. Etter 2 innleggelser og minus 8 kg på 6 uker var det godt med medisiner...

Jeg prøvde ALT før medisiner (salte kjeks, vann med sitron, ingefærte, kvalmearmbånd, akupunktur, spise lite og oft osv), men ingenting hjalp. :(

Ei venninne hadde derimot veldig god effekt med akupunktur, så det kan være verdt å prøve - men hjelper det ikke etter 3 ganger kan du bare slutte, da vil det aldri virke!

Skrevet

Da må jeg få lov til å skryte litt av akupunktur:) For meg var det som natt å dag.Å jeg var virkelig klein.Gikk ned 6 kg på 2 mnd...gikk tre ganger på ak å dagen etterpå var kvalmen helt borte.Helt utrolig!Var jo som en helt ny verden.. :)

Skrevet

Slenger meg på denne - har hatt veldig gode erfaringer med akupunktur i forhold til kvalme.

Kvalmen har forsvunnet etter 1 behandling, fra èn dag til en annen.

Er i hvert fall verdt et forsøk. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...