Gå til innhold

Bare spark nedenfor navlen - ikke over? Normalt?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nå 25+3, og har ENDELIG fått litt mage :) Men jeg kjenner bare spark nedenfor navlen ca, ikke over. Er det sånn det skal være?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 24+3 og har aldri kjent over navlen. Det kommer vel når babyen legger seg med hodet ned og sparker oppover, og selv om min mini ligger med hodet ned, så sparker det på høyre side, under navlen.. er vel ikke lang nok enda.. :)

Skrevet

Ahaaaaa, oppklarende OG logisk :)

 

Takk :D

Skrevet

Det kan være at morkaka tar av for sparkene over navlen. Sparkene jeg kjenner over navlen er kun på høyre side, på venstre side har jeg morkaka. Ellers kjenner jeg spark over alt, de ligger jo ikke i samme stilling hele tiden, men turner litt omkring der inne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...