Gå til innhold

barneheia-saken

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenker avogtil på den barneheia- saken..

Jeg tror de to som ble dømt fikk 21 år og 10 år? eller noe i den dur..

greit med han første siden han fikk strengeste staffen, og siden de kan holde på han så lenge de vil (håper virkelig han aldri slipper ut), men han andre som fikk ca 10 år han slipper vel snart ut?..kjenner jeg blir skikkelig provosert:(

Tenk om det var ditt barn som ble voldtatt og drept..hva hadde dere gjort da om dere traff morderen på gaten som en fri mann?..tror nesten jeg hadde drept han.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bane!

Vet ikke selv hva jeg hadde gjort, kan hende det hadde sagt klikk oppi der.

Skrevet

blir ennå mer provosert av at han som fikk den strengeste straffen kanskje får tatt opp saken igjen!

Skrevet

er dere imot dødstraff i sånne saker? vist ditt barn hadde blitt voldtatt og drept? tenk på hvor redde de to jentene sikkert ble:(..

Synes de kan bare drepe de som gjør sånt så lenge de har helt sikre bevis i saken. Hadde noen gjort det mot min datter, så hadde jeg drept dem uansett så snart de slapp ut.

Skrevet

send dem heller i fengsel på livstid i Mexico eller noe... Det er for lettvint å ta livet av dem! La dem lide heller.

Skrevet

fatter ikke hvorfor de ønsker å slippe fri heller jeg, de kan jo ikke bo her i landet..her er jo de uglesett for alltid, kan aldri tro det er noen som ønsker å ha noe me de å gjøre her..

HI

Skrevet

Kjenner drapslysten boble under overflaten når jeg leser om sånne saker, ja.

Men vi har ikke rett til å ta liv - uansett.

Skrevet

Jeg er for dødsstraff så lenge den som dreper gjør det med overlegg!

X`n min ble drept for noen år siden, og jeg blir kvalm av å tenke på at han ene som var med på det er ute alt! Kan ikke forestille meg hva jeg hadde gjort hadde det vært mitt barn som hadde blitt voldtatt og drept, og de skyldige kom ut i det fri.....

Skrevet

Det er heldigvis rettsapparatet som tar seg av slike ting.

Ikke den vanlige mann i gata.

Skrevet

Jeg hadde drept!..uten tvil!...dere kan si så mye dere orker om at vi ikke har rett til å ta liv osv. MEN hadde noen gjort noe sånt med babyjenta mi så hadde jeg avlivet de. Det er jo naturlig at mammaen forsvarer ungen sin, så jeg hadde knust de noe så jævlig..

mitt liv hadde jo uansett vært ødelagt.

Skrevet

Hvorfor skulle han ikke få tatt op saken på nytt?

Du er klar over at IKKE finnes et eneste teknisk bevis for at han var til stede?

Hvordan skulle han greie å drepe og voldta? jenter uten at det kommer et eneste lite dna på ofrene?

Hadde det vært mitt barn så hadde jeg selvfølgelig ville ha hevn, men da skulle jeg ha vært sikker på at de hadde rett person.

Skrevet

hadde de ikke dna-bevis da? tror det...i hvetfall på hovudmannen.

Skrevet

Ikke på Viggo Kristiansen han som fikk lengst straff. Andresen fikk kortere straff fordi han navnga Kristiansen som medskyldig pg sa det var Kristiansen som hadde begått ugjerningene.

Ene eller begge jentene hadde fremmed dna på seg, hvem sitt det var fant politiet aldri ut. Men det er vel ikke vitig så lenge det norske folk har noen å skylde på.

Skrevet

Fant politiet mannlig dna som verken var fra Kristiansen eller Andresen??

Også er det de to som er blitt dømt?

Det MÅ jo være noe mer?

Skrevet

Et hårstråd som lå på en av jentene. De hadde dna på Andresen som ikke tilstod noen ting før de fortalte han at de hadde bevis, (fire måneder etter barnedrapene). Da var han rask med å fortelle at Kristiansen var medskyldig i utgjerningene og at det var Kristiansen som var hjernen bake dette.

Ser sikkert ut som jeg beskytter Kristainsen noe grusomt, men har ikke kjennskap til hverken han eller andre i den saken. Bare det norske rettssytemet som av og til ikke virker helt som det skal. Justismord er ikke fremmed der borte:)

Skrevet

Ehhm.. I BANEheia saken ble Jan Helge ANDERSEN (ikke ANDRESEN) dømt til først 17 år, men senere 19 år!! Hvis ikke det var omvendt. Uansett så fikk han IKKE 10 år

Skrevet

Først 17år, så 19 år ja.

Så jeg hadde feil navn, men poteto potato, de aller fleste skjønte nok hvem jeg refererte til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...