Gå til innhold

HAT HAT HAT HAT

Anbefalte innlegg

Gjest Siklerotte
Skrevet

Migrenehelvete

Kirken

Pliktsnakk

Jeg-gidder-ikke-hvis-hun-skal-mentaliteten

Scootere på motorveien

Forstuet ben

T-banen

Kvalme

Snart mandagshelvete

Bortgjemt Oslo-restaurant med dårlig service.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men du er i alle fall pen, ung, slank, smart og urban. Skal vi gå på loppemarked så du kan få fnatt og jeg kan handle rare ting og så kan vi flire av det etterpå? Jeg er grim, halvgammal, feit og suburban, samt fullstendig hjernedød. Fly me, I'm an airline!

Gjest Siklerotte
Skrevet

Hehe, ja, der har du meg - kunne ikke vært MER RIKTIG. Dessuten er du alt annet enn - bare litt halvgammel, kanskje. Det er loppemarked på St. Olav - frister? =p

Skrevet

Veldig enig i "gidder-ikke-hvis-ikke-hun-skal" mentaliteten!!!!!

Skrevet

Jeg tror ungen har lært seg å bite meg på innsiden av magen

Jeg tisser 318 ganger for dagen

Jeg er sulten

Jeg får ikke logga meg på biblotekhelvete

Det er rotete her

Skrevet

Forkjøla

Forkjøla unge

Jeg har flyttet bokhylla og dermed er det rot og bøker overalt

Mensen

Sliten

Skrevet

Fyllesyk mann

Jeg får aldri feste selv, bare han

husarbeid gjør jeg alene

underbetaling

fittesjef

forskjellsbehandling

urettferdighet

ikke råd til ferie som jeg desperat trenger

Skrevet

Sier du det, det loppemarkedet visste jeg faktisk ikke om, søren og. Burde def. tatt en tur dit og sjekka ut klientellet og utvalget ;)

Var på to andre, da - og fant masse fint. Fant blant annet Emanuelle Khan-solbriller til ei krone, sinnsykt kule var de også. Og dødsfine sko, uberørt av menneskehender (føtter), og utkledningstøy til ungen, og to vesker, og en barbie (selvsagt), og seks gamle nydelige hvite broderte tøyservietter.

Litt halvgammel er nok riktig, ja. Men har i hvert fall nyfargastripa hår.

Gjest Siklerotte
Skrevet

Hehe, frykt ikke - det er enda ikke forsent. Det skal vel være en hel uke eller så - dermed har du flust av tid til å sjekke ut både klientell og utvalg;) Tipper helt til neste søndag -

Mariaforeningens loppemarked m/stort boksalg

17.10-26.10 i St. Olav menighetssal

(Akersveien 5, vis-a-vis St. Sunniva skole)

FREDAG 17. OKTOBER KL. 11.30-19.00

LØRDAG 18. OKTOBER KL. 10.00-19.00

SØNDAG 19. OKTOBER KL. 09.00-20.00

20.10 –24.10 (mandag-fredag) KL. 11.00-19.30

Lunsj hver dag kl. 11.30-12.30

LØRDAG 25. OKTOBER KL. 10.00-17.00

SØNDAG 26. OKTOBER KL. 09.00-20.30

VELKOMMEN!

Ikke bare bøker der, altså... Dessuten mye rart å se på, både av folk og ting.

Ser man det ja, Emmanuelle Khan på loppis? Da harru vært heldig. Jeg vet ikke helt med de tøyserviettene da... Er ikke det litt ekkelt? Og vesker til bruk? Altså, virkelig fine? Barbie er nok søt da, er hun jo alltid.

Nyfargetstripet hår er mer enn jeg kan skryte på meg, men jeg har i hvert fall naturlig farge;D

Skrevet

Kult, da skal jeg se om jeg får svingt innom.

Måtte google Emanuelle, da, men det forekom meg at brillene var litt malplasserte i haugen med andre billigbriller der de lå, kjentes ut som kvalitet både innfatning og glass, og så stod altså navnet på stanga og jeg sjekka på nett. Fant ikke akkurat den modellen, da, men fant vintage EK briller til 110£, mener jeg det var, så da fatta jeg straks at dette var kulere enn antatt. (Kan jo hende de er feik, da. Men som sagt, kvaliteten er bra.)

Tøyserviettene kan jo vaskes, dessuten er jeg veldig avslappa på sånt. . Dessuten er de tydeligvis fra en gammel dame med sans for huslige saker, de er superstrøket og stivet og alt, i sirlig haug.

Veskene var fine, absolutt til bruk.

Jeg har også naturlig farge, men den er under alt det andre.

Gjest Siklerotte
Skrevet

Tja, gjennomsnittlig ligger vel brillene et sted mellom 1500-2000, så om du betalte en krone eller hva det var, så har du i hvert fall ikke gjort et bomkjøp. Vil neste påstå at jeg tviler på at det er så veldig mye fake Emmanuelle Khan, en ting er Dior f.eks, men det kan jo egentlig godt hende at det florerer en god del fake av EK også... Får satse på at de er ekte - ellers er det ikke så bra vet du. Nesten så jeg bør begynne å frekventere loppemarkeder selv, om det er ekte saker å finne, hehe.... Tror ikke du skal satse på at det er så mye slikt på St. Olav, men det skal jeg heller ikke si for sikkert - har ikke vært der selv. Men nå vurderer jeg å ta turen (ikke for å finne meg tøyservietter akkurat....) Hva skal du med de? Høres ikke noe fine ut.

At du har et par naturlig hårstrå er ikke det samme som å ha naturlig farge. Det må du innse;)

Skrevet

Hah, de er helt naturlige, men de har kledd på seg mer brunt og litt honning utapå, erre no gærnt med det åsså nå!

Tøyservietter... vel, hittil har jeg egentlig ikke tenkt på så mye annet å bruke dem til enn...servietter? men du har åpnet mine øyne for at jeg er sneversynt, kanskje jeg kan bruke dem som våtservietter?

Gjest Siklerotte
Skrevet

Ja, det er faktisk det. Men klart, det er bedre at du har litt brunt og honningfarget hår enn at du går rundt meg krittvitt hår med litt gråskjær. Lille gråstær.

Hehehe.... Ja, våtservietter jeg tenkte, ellers så kan du lage lappeteppe ut av dem. Evt. kjole til barbie - eller bare kaste dem på bålet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...