velsignet med to Skrevet 19. oktober 2008 #1 Skrevet 19. oktober 2008 Det virker nesten som om lillegutt har skjønt at søndag er dagen for å sove lenge Forrige helg sov han til 8 på søndag, og i dag bikka klokka jammen 9 før han våkna! Herlig, da føles det plutselig ikke så ille at han våkner mellom 5 og 6 resten av uken I tillegg er han nå ute med sin "reservebestefar" (onkelen til samboeren min), de har sin ukentlige søndags-guttetur. Skal få gjort litt her hjemme jeg da, skifte på senger og litt sånt. Blir godt. Middagslaging slipper jeg og i dag, skal i familieselskap senere
gifteklar gravid og kvalm Skrevet 19. oktober 2008 #2 Skrevet 19. oktober 2008 snuppa her setter også pris på å kunne snu seg rundt og sove i helgene som regel er hun oppe rundt hav syv og tisser før hun tuser ut i senga si igjen. deilig for alle å stå opp mer uthvilte mellom klokka 8 og 9 i steden hun er 4 og legger seg tidlig hver kveld egentlig og er veldig trøtt på hverdagene når hun står opp kvart på 7 for å rekke bhg... så hun liker å kunne slappe av i helgene og komme og kose i senga vår før vi står opp!! merker vel ikke så mye til søndagsroen her i huset i dag vi... snuppa er med oldeforeldrene sine på hyttetur og kommer hjem senere, vi passer hunden til mamma som skal hentes... tenkte å ordne kjpt til med kaffe og vafler en liten stund når alle kommer. ellers er det eksamenslesing i dag!! (skjønner ikke hvorfor jeg sitter her... hehe) mannen har rømt huset så jeg skal få lese så han slår graset mellom juletrærne vi skal selge til jul... ganske produktiv søndag ja!!
3b@rnsmor-30* Skrevet 19. oktober 2008 #3 Skrevet 19. oktober 2008 ja søndager er deilig! mine sov også til nesten ni i dag! og i tilegg lå vi i senga vår og kosa alle 4 en time til før vi stod opp!!!! nå er akkurat frokosten ferdig, og jeg skal i dusjen... pappan og barna leker inne på et rom (mamma er nemlig ikke morsom å leke med......) sola stråler i dag!!! og jeg skal ut og gå med bøsse for tv-aksjonen etterpå. også avrunder vi dage med middag hos mine foreldre. skinkesteik!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå