Tante Blås Squaw Skrevet 19. oktober 2008 #1 Skrevet 19. oktober 2008 Tenker mye på det når vi planlegger framtida - det blir jo nesten aldri som man hadde tenkt. Heldigvis, kanskje, når man ser tilbake. Jeg hadde ikke tenkt å flytte til byen jeg bor i, eller ta den utdannelsen jeg endte opp med - det bare ble sånn etterhvert som livet gikk. Og nå er jeg så glad for det ) Alle de gode menneskene jeg har i livet mitt nå hadde jeg antagelig aldri møtt om jeg hadde fulgt den gamle planen min.... Gifte meg FØR jeg fikk barn, skulle jeg også! *ler* Glad det ikke skjedde, da hadde verken jeg eller eksen vært lykkelige idag, vi passet overhodet ikke sammen.
Gjest Skrevet 19. oktober 2008 #2 Skrevet 19. oktober 2008 Ja, mer eller mindre ;-) Reiste og tok utdannelse da jeg var ung. Fikk lærerjobb og kjøpte hus. Fikk 2 barn. Men det er jo umulig å vite hva som kunne vært...
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 19. oktober 2008 #3 Skrevet 19. oktober 2008 Tja.. Når jeg gikk i 9.klasse, så skulle jeg bli kokk.. Syntes det var kjempe gøy å lage mat.. Endte opp med å ta hjelpepleien, noe jeg ikke angrer på! Hadde idag ikke kunnet tenke meg å jobbe som kokk.. Ellers hadde jeg vel en "plan" om at familieforholdene skulle være bedre her og der, men sånt kan man rett og slett ikke planlegge... Jeg hadde vel også en plan om å innrede 2.etg før vi skulle få barn nr 2, men den planen går også ett visst sted tror jeg...
Gjest Skrevet 19. oktober 2008 #4 Skrevet 19. oktober 2008 Nei, langt i fra, både på godt og vondt. Men slik er det vel for de fleste. :-)
___ Skrevet 19. oktober 2008 #5 Skrevet 19. oktober 2008 Jeg hadde vel forventet å gifte meg å få barn litt tidligere, men ellers har ting utvikklet seg omtrent som forventet.
Gjest Skrevet 19. oktober 2008 #6 Skrevet 19. oktober 2008 Ting har utviklet seg HELT annerledes enn jeg trodde egentlig. Jeg hadde funnet noen jeg trodde jeg skulle dele livet med, hadde liksom alt "klart". Så døde moren min og det hele ble snudd på hodet. Jeg flyttet tilbake til hjembyen min, uten mannen i mitt liv, og det gikk noen år før jeg traff ham igjen. Noe som jo selvfølgelig endte med tårer og tenners gnissel, når jeg takket nei til hans frieri, siden jeg ikke turte stole på hans støtte, når han ikke var der for meg når mamma døde... Jeg har jo funnet noen annen nå, og er lykkelig, og har jo Rosa og LilleRosa. Dette hadde jeg ikke hatt dersom ting hadde gått som planlagt!
*Lissi* Skrevet 19. oktober 2008 #7 Skrevet 19. oktober 2008 Nei:-) Trodde nok jeg og min eks. skulle holde sammen for alltid, men den gang ei. Passet overhode ikke sammen skkulle det vise seg. Ikke hadde jeg planer om så mangen barn heller. I dag har jeg 4 nydelige småtroll. Er så glad ting ble som de ble, og at man ikke kan forutse fremtiden!
solstråla_mi Skrevet 19. oktober 2008 #8 Skrevet 19. oktober 2008 nei, overhodet ikke.. men nå legger jeg nye planer for hvordan jeg ønsker resten av livet skal bli:)
fox`y Skrevet 19. oktober 2008 #9 Skrevet 19. oktober 2008 næi absolutt ikke. men jeg har fått 2 gutter da som betyr alt for meg. skal ikke klage,men håper på oppturer fremover:)
Gjest Skrevet 19. oktober 2008 #10 Skrevet 19. oktober 2008 Nei, livet ble absolutt ikke som jeg trodde.
Gjest Skrevet 19. oktober 2008 #11 Skrevet 19. oktober 2008 nei har ikke blitt som jeg trodde for 10 år siden, for 5 år siden eller for 3 mnd siden... l
meg & to små vampyrer Skrevet 19. oktober 2008 #12 Skrevet 19. oktober 2008 Ikke egentlig. Trodde aldri jeg skulle få barn eller blir gift eller noe slikt. men det er jeg visst allerede og er bare 27 (ja, jeg sier bare siden alle vennene mine nærmer seg 30 og er barnløse nesten).
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 19. oktober 2008 #14 Skrevet 19. oktober 2008 nei, jeg har alltid sett for meg et lykklig ekteskap, en gård og mange barn. også fikk jeg ett barn og ingen mann... hehe.. men jeg får meg mye lengere utdannelse en jeg trodde. skulle jo bli bondekone... hehe
Alessi med 2 fine gutter Skrevet 19. oktober 2008 #15 Skrevet 19. oktober 2008 JA, så definitivt. Har en fantastisk mann, en nydelig sønn og har flyttet ut av byen til et koselig hus og har det som plommen i egget ) Har en jobb som krever mye, men som er utrolig givende. Det eneste er vel at jeg planla å få barn tidligere. Men siden mannen i mitt liv ikke viste seg før han gjorde, ble det som det ble - og det gjør ingenting ) Håper på å få et eller to barn til, så er vi en komplett familie!
hit og dit Skrevet 19. oktober 2008 #16 Skrevet 19. oktober 2008 Eg lever ikkje i nærheten av det eg hadde trudd eller planlagt. Planen ser også ut til å forandre seg fortløpande. Er forøvrig veldig glad for det da, synes eg har det svært bra. Det er rom for forbedringer, men eg trur ikkej dei gjer meg lykkeligare, dei gjer berre livet litt enklare her og der.
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 19. oktober 2008 #17 Skrevet 19. oktober 2008 Nei,livet ble ikke sånn jeg hadde tenkt.Men jeg er mange erfaringer rikere og jeg har den beste datteren i verden,så jeg klager ikke for mye;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå