Gå til innhold

skyggestrek, veldig svak strek

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikm imorgen, men tok en test idag. Først så den negativ ut og jeg kastet den for jeg ble så lei meg. Etter ca. 5-10. min. tok jeg den opp igjen og da viser det en veldig svak strek , men jeg ser den. Kan den være positiv? Det er sånn billig stav, kjøpt på nett. Står på arket at hvis svak strek så må jeg ta en ny etter 48 timer. Jeg er helt skjelven nå! Tror jeg kjøpe en digital imorgen, men er så redd for å bli skuffa. Har prøvd i 1 år nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Krysser fingrene for deg!! Har opplevs begge deler selv, så jeg ville nok ha holdt de store jubelscenene i sjakk til du har testet igjen... Men den kan være positiv, helt klart. Lykke til..

Skrevet

Så spennende!! Tror det er stor sjanse for at den er positiv, men forstår at du ikke vil ha for store forhåpninger helt enda.. Håper virkelig du er gravid etter et helt års prøving:)

Oppdater oss da!=)

Skrevet

gratulerer!! du er sikkert gravid =)

da jeg tok test så hadde jeg oxo kastet den fordi den så negativ ut.. men så måtte jeg bare en liten gang til lenge etterpå og da viste den en veeeldig svak skyggestrek når jeg holdt den mot lyset. hehe.. og noen dager etterpå tok jeg en ny og det var ikke tvil..

hehe..

Skrevet

Åh, jeg håper virkelig den skyggen din blir en klart strek neste gang du tester!!

Jeg testet fredag, og etter 10-15 min så jeg også en skygge av en skygge, :) men siden det gikk så langt tid så forkastet jeg det. Med et lite håp i bakhodet selvsagt. Testet igjen i dag da (IKM i morgen) og den var helt hvit. Når jeg leste innlegget ditt nå gikk jeg og lette frem strimmelen fra søpla, og der var det en skygge av en skyggestrek igjen. Så min teori er at det blir en skygge når det går langt tid uansett. Det er vel derfor det står at man skal sjekke resultatet innen 5 min...

MEN jeg tror også at for noen så stemmer det!! Sånn som med "christine og lille Emiliemor"

Krysser fingrene for deg!!! :o) :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...