Gå til innhold

Ang. forhold. Svar meg.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på en ting. Dere som ikke var gifte men bare samboere med barn. prøvde dere alt for å få det til å funke, få hjelp osv. eller sa dere bare at der var slutt å ferdig med det. Er det noen som har funnet tilbake til hverandre etter en stund? Er litt lei meg ang situasjonen jeg er i. Han sa det bare var slutt å ferdig med det. Ingen grunn eller noe, bare at han var lei. Greit nok det, men da synes jeg det er bedre å arbeide med det i stede for å si at det er helt slutt. Jeg var lei jeg å men kunne aldri i verden tenke meg å gå fra han pågrunn av det. Vi skal treffes neste uke for å prate sammen med et vennepar av oss som synes denne situasjon er trist. Men hva skal jeg si for å få han til å skifte mening, føler jeg har sagt alt mitt til han, men lurer på hva dere ville ha sagt ?

takker super mye for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke mulig å bare få en person til å skifte mening, dessverre. Det tar laaaaang tid og mye snakk før man kanskje finner ut av det.

Håper det beste for dere! *klem*

Skrevet

Prøvde alt for lenge. Prøvde etter at det var slutt også, finne tilbake til hverandre. Men du kan ikke forandre ham, han må ville hvis det skal gå. Vil han ikke, så vil han ikke......Kan jo hende han endrer mening når han får savnet deg litt? Bare vær sterk, ikke la ham se hvor knust du er. La ham se at du klarer deg fint uten ham... Det kan sette igang en del tanker hos disse mennene :)

Skrevet

Hei

jeg har et brutt forhold bak meg, og vet at det eneste som hjelper er ro.

jeg ville ikke hatt dette møtet så tidlig og i alle fall ikke med venneparet til stede. Møtet kan fort bli handlende om hvem sin skyld og ditt og datt... nei la dere kjenne på savnet en mnd så kan dere møtes om du fortsatt føler for det.

så ta tiden til hjelp og la den gi ro, så kanskje dere kommer til en løsning.

Skrevet

nei, ailtså. Jeg kan leve uten han, men jeg vil ikke. Pga av gutten. Jeg synes det er teit å si det er slutt uten å en gang å ha prøvd muligheten. Han har sagt til kompise at vi er lei av hverandre, greit nok det. Men da synes jeg det er bedre å forandre på det. Jeg vet han elsker meg å at det er vi to, for alltid. Vi trenger tid fra hverandre, å jeg vet at med tiden så vil det bli bra. Men jeg vil at vi skal prøve, for gutten sin skyld. Vi skapte en familie, å vi skal klare dette. Er evig takknemlig for venneparet som vil hjelpe oss. Vi er veldig dårlig på å kommuniser og han har jævlig vanskelig for å vise følelser. De har gidd oss beskjed om å lage en liste over ting vi liker å ikke liker med hverandre. Det kan jo faktisk hjelpe litt, jeg tar listen til min tidlligere samboer å arbeider med den. Håper dette funker.

Skrevet

Nei, altså, det er snart to mnd siden det ble slutt, men jeg var jo til han i en mnd nesten... Så jeg vil tro dette funker. Siden vi har en unge så må vi nesten prøve å få dette til å funke.

Skrevet

Men, er det flere som har funnet tilbake til hverandre? snakket dere sammen å prøvde å odren opp? er litt nysgjerrig på andre sine svar å jeg da vet du :)

Skrevet

Man kan jo ikke tvinge noen til å bli værende i et forhold. Det du risikerer her er at dere fortsetter, at han sier ok nærmest bare for å få "fred"

Og hvor lenge kommer det til å vare? Om dere har et ok brudd nå, hvordan blir neste?? Det må være opp til han å ta steget til å ønske å bli sammen igjen.

Nå risikerer du bare at han blir enda mer lei deg og maset ditt....

La det gå ei stund, ikke snakk om å prøve på nytt, ikke snakk om forholdet i det hele tatt. Smil og vær glad når dere møtes. (For noe kontakt må dere jo ha pga ungen..) La han selv finne ut at han savner deg og ønsker å komme tilbake. Om han ikke gjør det er det faktisk ikke noe å satse på.

Unger merker godt om man er sammen bare pga dem!!!

Skrevet

Jo, jeg ser den da. Men jeg synes det er så forbanna teit å ikke prøve for lille sin skyld. Har man en familie, så kan man jo for svarte prøve ihvertfall. Er lei av mannfolk som tror de bare kan gå ut av et forhold å si det er over når det er en liten kidd med i bildet.

Nei, jeg skal snakke med min tidligere samboer. Skal ikke legge skyld på ditt og datt. Ordne opp. Jeg vet vi klarer det visst vi fighter for det.

Å dessuten så er alt dette pga dårlig økonomi og dårlig kommunikasjon. Så derfor skal vi få snakke litt med venneparet av oss.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...