Gjest Skrevet 19. oktober 2008 #1 Skrevet 19. oktober 2008 Kommer til å titte innom mer her altså. Virker som det er litt bedre stemning her enn enkelte andre steder inne på dib f.eks. Har ei jente på 3,5 mnd så hører egentlig til på dib, men skylder på at jeg har en stesønn på 8 år ;-P
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 19. oktober 2008 #2 Skrevet 19. oktober 2008 Så flott. Jeg synes også det er mye koseligere her inne. Fint at du trives. Er enig med deg, derfor har ikke jeg vært særlig mye på de andre forumene etter jeg fant dette. Du hører hjemme der du føler du hører hjemme uansett alder på barna. Håper du blir fast innventar her inne;)
blond Skrevet 19. oktober 2008 #3 Skrevet 19. oktober 2008 Vi var heldige som nådde deg gjennom oppfordringen på dib, må jeg si! Veldig fint at du vil fortsette å være her hos oss, vi vil gjerne bli flere!
Gjest Skrevet 19. oktober 2008 #4 Skrevet 19. oktober 2008 Hehe, ser jo ikke ut som jeg har annet å gjøre enn å være her hehehe. Litt kjedelig om dagen for mannen er på offshore-jobb...sukk
moota m storebror&lillebror Skrevet 19. oktober 2008 #5 Skrevet 19. oktober 2008 Så koselig!! Du må gjerne bli her hos oss. Det er flere innom her som ikke har barn over 3 år. Så har jo også mange av oss flere barn, så sånn sett kan vi ofte svare på spm alikevel =)
ana baroma Skrevet 19. oktober 2008 #6 Skrevet 19. oktober 2008 Jeg har også en stesønn på 8, så da er vi to som bruker det som "alibi":)
Gjest Skrevet 20. oktober 2008 #7 Skrevet 20. oktober 2008 Må si meg enig.Virker mye koseligere her enn på dib =) Sitter enda med en "tørr ikke bryte ut av skapet følelse",så jeg tørr ikke skrive så mye.Men det kommer nok,he he.
blond Skrevet 20. oktober 2008 #8 Skrevet 20. oktober 2008 Ble det lyst nå? Jeg åpnet skapdøren for deg, skjønner du.. Ikke farlig å skrive innlegg her.
Gjest Skrevet 21. oktober 2008 #9 Skrevet 21. oktober 2008 Jøss,det ble lyst jo!! ;o) Nei,jeg ser det.Her inne blir man ikke "dælja" ned i søla om man kommer med et innlegg =) Må bare venne meg til det,at det ikke er farlig å skrive,hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå