Gå til innhold

hvor mange dager igjen søndag 19 oktober?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er det kun 6 dager igjen, men vesla her hjemme er syk så nå kan det godt vente til hun er frisk igjen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

47 dager =) Uff ja, får håpe vesla di rekker å bli frisk først. Er ikke noe moro å ikke kunne stille opp når de trenger deg!!

Skrevet

Har akkurat 1 uke igjen til termin i dag:)

Håper at jenta di rekker å bli frisk før babyen kommer:)

Mannen min reiser på jobb i morgen tidlig og kommer ikke hjem igjen før på torsdags ettermiddag. Han har med seg bil og kan være her på ca 3 timer dersom det skulle skje noe. Håper bare at babyen enten holder seg inne til helgen, eller at det ikke blir en rask fødsel. Vil gjerne ha med meg mannen på fødselen.

Skrevet

jo takk håper også hun blir frisk...ikke kjekt når de små er syke...har hatt en vanskelig natt...men heldigvis en forståelsesfull samboer:)

Får håpe fødselen din starter på fredag, eller torsdags kvelden da;)

Ikke kjekt å sitte med rier og vente i spenning om han rekker det.

Hvis det er din første er det en smal trøst at de pleier ta mer enn 3-4 timer, men dette er jo ingen garanti da...uff hørtes jo kjempe optimistisk ut nå:S

Skrevet

-4 dager, UL termin var onsdag og menstermin var i går. Føles som hun har snudd seg helt rundt i seteleie nå, hadde hikking øverst i magen i går :( Ikke br altså...skal bli spennende å se hos jordmor på tirsdag hvis det ikke skjer noe i dag eller morgen. :o

Skrevet

34 dager igjen. Begynner nedtellinga for alvor snart no..

Skrevet

3 dager igjen bare, nå måå det skje noe snart, jeg er så spent!

Skrevet

7 dager igjen til menstermin, og 14 dager igjen til ULtermin:)

Skrevet

TERMIN I DAG!! Og ikke noe tegn på fødsel. Litt sykdom i huset her også, ungene forkjølet og kaster opp. Men virker som det bare er en gang og så er det over. Heldigvis!! Forbereder meg på overtid, føler at jeg resignerer nå og får bare ta dagene som de kommer.

Ha en fin søndag, jenter!!

Skrevet

- 6 dager siden mens-termin, -3 dager siden ul-termin. Har en 3 åring som ikke er helt i form og styrer hele natta, så nå hviler jeg og mannen på skift i tilfelle noe skal starte.

Skrevet

14 dager igjen :)

Skrevet

15 dager igjen her:) Dattern min var utsatt for vannkoppsmitte om tirsdagen (inkubasjonstiden er ca 14-21 dager) og du smitter mest 5 dager for det bryter ut og til koppene har tørket... så hvis hun får vannkopper kommer hun vare mest smittsom runt termin.....typisk.

Leste at hvis mamman har hatt vannkopper og ammer så blir den nyfødte immun etter 2 døgn, så det er forsåvidt greit for jeg har hatt de, men litt kjedlig hvis ikke hun kan se lilebroren sin de 2 første dagene:(

Skrevet

56 dager igjen. Syns dette går fort jeg!

Skrevet

9 dager igjen til termin =)

Skrevet

3 dager igjen til termin, menstermin var igår så nå venter jeg veldig:))))

Skrevet

20 dager igjen! Selv om det går fort går det sent på en måte;) hmmm...

Gleder meg så altfor mye:)

Skrevet

Jeg har også 30 dager igjen idag =)

Skrevet

Da er jeg -1 dag. jaja...tipper det tar enda litt lengre tid. Fikk ikke overtidskontroll før den 27.10, men håper hun kommer før det. Hun ligger fortsatt ikke ned i bekkenet. Rare greier det der synes jeg, for sååå god plass kan det da umulig være??

Ellers så har jeg også sykt barn. Vannkopper her i gården. Har snart hatt utbrudd i ei uke nå, og det ser ut til at det holder på å gi seg, heldigvis. Jeg har hatt vannkopper, så det går nok greit med tulla i magen. Men utrolig synd at 5åringen min ikke kan komme å besøke oss på sykehuset om fødselen starter snart... Men men.

Rart at man raskt blir utålmodig når man først kommer over termindato. Har vært ved veldig godt mot frem til i går, men da snudde det plutselig.. litt utålmodig nå ja...... spesielt når jeg vet at tulla ikke er ned i bekkenet. skjønner ikke hvordan fødselen kan starte snart da???

men hører at fødslelen har startet til flere, selv om barnet ikke har vært ned i bekkenet, så jeg håper.. ;O)

Skrevet

fem dager igjen...

Gjest elissa2
Skrevet

24 dager igjen på meg....men ble litt "bekymra" her... he he...har nemlig blitt spådd av flere forskjellige at jeg kommer til å føde 30 nov eller 1 des.....oi oi, da blir det 2 uker overtid på meg ja:(

samme som sist.......

Skrevet

11 dager!!

Herreguuuud!! har gledet meg helt til nå men nå begynner jeg bli litt nervøs for fødselen :S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...