Gå til innhold

Er dette kolikk? Hun trykker hele natta...........

Anbefalte innlegg

Skrevet

jenta vår på 6,5 uke trykker hele natta...hun våkner ikke, og griner ikke, men bare trykker og trykker, og promper litt av det innimellom.

Hun begynte sånn for en ukes tid siden, da begynte hun også å bæsje mer sjelden. Så bæsjet hun og da var hun bedre et par netter, men nå er det igang igjen. Men hun gjør det nesten ikke i det hele tatt om dagen, spiser bra og gråter som sagt ikke av det. PRøver minifom og fenikkelte.

Da bæsjen kom sist var det ikke mye, så ser ikke ut som om det er den hun presser ut, men at det er lufta.

Noen fler? Kan det være kolikk uten at de griner av det, og at det er verst om natta?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dette snakka jeg med HS om på 6ukerskontrollen, og det er HEEEELT normalt fikk jeg beskjed om... og det er visst mest trykking fra 4-8 uker....

jeg fikk nesten ikke sove jeg....

Skrevet

Tusen takk!!!!!!!! Det var godt å høre. Er redd hun ikke får ut bæsjet og at den sperrer for lufta, men håper det bare er som du sier at det er helt normalt. Takk for svar!!! :-)

Skrevet

=)

jeg kan love deg (etter at eldste var baby, at har dem kolikk så HØRER MAN DET!!!)

så bare la lillejenta trykke lydløst i vei=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...