fødte på termin 5/5 Skrevet 19. oktober 2008 #1 Skrevet 19. oktober 2008 I dag våknet hun kl 0530, da kl var 0550 lå hun og skrek og skrek (ikke sånn at hun hadde det vondt).. Jeg vil sove...
1baby,og 1 spire Skrevet 19. oktober 2008 #2 Skrevet 19. oktober 2008 Forstår deg godt . Våknet helt likt som dere. Og måtte bare stå opp kl 6. Vi pleier å sove til 8 men på grunn av at hun lå seg 1 time før i går ble det bare tull (hun var så trått at måtte bare legge henne da.) Når legger vesla de seg om kvelden ? Kan jo ha noe med det å gjøre, var tydeligvis det her i dag. Vi pleier å legge henne mellom kl 18-19 og da sover hun vanlig vis til 7.30.-8 tiden og det er jo en helt grei tid å stå opp. Vi får ta oss en lur når dem skal sove etter på. Har dere det slik vær dag?
fødte på termin 5/5 Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. oktober 2008 Hun er slik hver dag. Uansett om vi legger henne kl 19 eller 20. Nå legger hun seg som en rutine kl 19. Så det er ikke noe å hente der. Hun e foresten 5,5 mnd.
1baby,og 1 spire Skrevet 19. oktober 2008 #4 Skrevet 19. oktober 2008 uff ikke mye gøy. Kan jo være en av alle dissa periodene dem har til tider.Syns ofte at akkurat når det går seg til med noe, så snur det like fort igjen. Spesielt det med søvn. Vi har hatt veldig mang slike runder spesielt på dag tid. Får håpe det går seg til.Du kan jo spørre om helsesøster som kjenner der og rutinene deres om hun har noen råd. Lykke til
Gjest Skrevet 19. oktober 2008 #5 Skrevet 19. oktober 2008 jeg tar hun opp i sengen til meg og lar hun kose seg med pupp.. hvis hun er litt søvnig funker det alltid for er hun ikke sulten så suttekoser hun bare. vet det kanskje ikke er det beste for brystvortene men mine er herdet nå, hehe. hun vil ikke ta smokk desverre.. hun er foresten 3mnd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå