Gjest Skrevet 19. oktober 2008 #1 Skrevet 19. oktober 2008 Jeg er lei meg for ta livet av kattunger jeg!
Lillemus&mamma'n Skrevet 19. oktober 2008 #3 Skrevet 19. oktober 2008 Skjønner deg kjempegodt! Vi fikk fem i fjor i april, og i september hadde vi fortsatt en liten knott igjen. Jeg klarer ikke å ta livet av en frisk pus fordi ingen vil ha henne, så hun bor fortsatt her, gitt... Men, jeg skjønner at ukastrerte katter lager nye katter, så i januar ble både mammapus og barnepus kastrert. Det funka kjempefint! Fikk med smertestillende fra Dyreklinikken, og den synes de var så god, at de holdt på å bli avhengige ; ) De er friske og lykkelige etter kastreringen, og hankattene i nabolaget gidder ikke å henge i hagen vår lenger.
Gjest Skrevet 19. oktober 2008 #4 Skrevet 19. oktober 2008 Så gi de bort til snille mennesker og steriliser katta di da! Syke menneske!
Adrianah Skrevet 20. oktober 2008 #5 Skrevet 20. oktober 2008 nøffemor er som regel lei seg for det meste hun.. Hun er lei seg for at homofile får gifte seg, den får hun ikke gjort så mye med (annet enn å flytte til Polen....hehe....) og hun er lei seg for å ta livet av kattunger. Den er vel ikke vanskelig å gjøre noe med? Sterilisere katta, skaffe seg hankatt, eller rett og slett ikke ha katt i det hele tatt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå