Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2008 #1 Skrevet 18. oktober 2008 Jeg har liksom sædlukt nedentil?! Skikkelig ekkelt, og dette har da ikke noe med om jeg har hatt sex eller ikke;) Har hatt det en liten stund nå, skjønner ikke hva det er, bare at det er veldig ekkelt synest jeg, og er liksom ikke så lett å ta opp med legen eller jm da jeg kjenner begge disse ganske godt. Utrolig kjipt egentlig! Men hva kan dette være? har ikke noe utslag på urinprøvene, og jeg er renslig, så skjønner ikke hva det kan være. Noen som vet eller har opplevd noe lignende?? ønsker å være anonym da jeg synest dette er SKIKKELIG flaut, og hadde blitt veldig glad om noen ville legge innlegget kanskje ut på skravlesiden der det er lettere å få svar. På forhånd, tusen takk! Hilsen en mega flau
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2008 #2 Skrevet 19. oktober 2008 Kan ikke akkurat hjelpe deg med hvorfor du lukter det, men er nok ganske vanlig med litt annerledes lukt i svangerskapet Jeg lukter også vondt og sterkt nedentil, selv om jeg dusjer daglig. Jeg svetter mye mer nedentil nå, i tillegg til hyppige tisseturer. Av og til føler jeg at jeg ikke får tømt blæra skikkelig slik at det kan komme en dråpe etterpå også. Så jeg føler jeg lukter sterkt av svett tiss og urin, ikke særlig hyggelig for å si det slik. Buksene mine må til vask etter en dags bruk bare.. Problemet gir ikke akkurat en opptur i sexlivet heller. Kanskje den lukta du føler er fordi utfloden lukter litt annerledes, mer søtlig, nå som du er gravid?
frøken dings:-) Skrevet 19. oktober 2008 #3 Skrevet 19. oktober 2008 Fostervann lukter som sædlukt! Kanskje du lekker litt?....
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2008 #4 Skrevet 19. oktober 2008 ja, der sa du noe ang. fostervann. tror jeg og har lest det en plass.. Men føler liksom at det kommer fra "overalt" der nedentil.. rare greier...
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2008 #5 Skrevet 19. oktober 2008 Synes egentlig det ikke lukter særlig av sæd jeg da så har aldri tenkt tanken at det lukter sæd, men her også lukter det *høgg* nedentil og det blir svettelukt i lysken!. Det er ofte en søtlig lukt som er emmen og ikke særlig god, som ei skikkelig 3-4dagers mus etter hyttetur uten intimservietter,hehe Har også en del utflod og har regna med at det er den som er være da det er naturlig at det er under graviditet. Avogtil så må jeg ikke særlig på do, men det kommer litt allikevel, men det føles som det kommer fra urinrøret og ikke skjeden, men kan jo nevne det for legen.....
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2008 #6 Skrevet 19. oktober 2008 Lukter høgg etter en dag jeg også Helt vanlig!
Shiny84 Skrevet 19. oktober 2008 #7 Skrevet 19. oktober 2008 vet ikke hvorfor, men jeg var oxo plaget med sædlukt i mine sv.skap dette kom de siste ukene, kanskje det er slimproppen el no...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå