Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2008 #1 Skrevet 18. oktober 2008 Hei Hvor mye blør man etter en fødsel? Og hvordan er bleiene man får..? Er d ikke bare store bind?
MintCondition Skrevet 19. oktober 2008 #2 Skrevet 19. oktober 2008 Man blør som oftest MYE det første døgnet. Jeg mener jeg skiftet de dinosaurbindene temmelig ofte ihvertfall. Bindene man får på sykehuset er som gigastore nattbind/bleier, hehe...etterhvert holderd et med vanlige nattbind, og så mindre og mindre etterhvert som renselsen gir seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå