Gå til innhold

Fising i barnehagen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelp, da jeg henta prinsessa mi i barnehagen tror jeg det var en av de ansatte som hadde fjetret. Bør jeg ta dette opp med vedkommende, styrere eller bør jeg rett og slett skifte barnehage?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Regner med at dette er et tulleinnlegg..

Men fjerter aldri du?

Skrevet

Hvis du sammenligner dette med det innlegget der barna får kaffe i barnehagen, så bør du skjerpe deg.

Fising er en naturlig ting som alle mennesker gjør, uansett alder. Kaffe, røyk og alkohol bl.a. er gift som er forbeholdt voksne, da de faktisk kan ta valget selv om de vil utsette kroppen sin for dette.

Skrevet

I alle dager! Er det mulig? Luftforurensing forårsaker alvorlige lungesykdommer, så dette ville jeg tatt seriøst! Ganske pinlig å ta det opp med vedkommende eller styrer, så kanskje best å bare forsvinne i det stille og bytte bhg? Nå burde jo den som fjerta synes det er mst pinlig da. Men man vet jo ikke for med sånn løsaktig og skjemmende oppførsel så vet man jo aldri hva det neste blir.

Tenk hva barna lærer av slike mennesker da! Min pode kome en dag hjem og ropte 'promp i rompa'! Takk til bhg, sier jeg bare som lærer bort skitne vaner. Jeg vurderer sterkt å bytte bhg jeg også.

Skrevet

Takk 21.19!

Vi kan ikke ha det slik. Det er ikke våre prinsesser og prinser verdig!

Tenk om mitt barn fikk traumer eller vond lukt i det fine neseboret sitt. Kan også utvikle astma og allergi.... Nei, det første jeg skal gjøre på mandag er å snakke med styreren.

Skrevet

Jeg vil ha meg frabedt at du antar at alle har like snuskete vaner som du, anonym 00.19! Fising er faktisk gift det også. Bare se på nyhetsoppslagene i den senere tid om hvor stort forurensningsproblem kuene står for med utslippende sine. Det er direkte miljøfiendtlig å lære barna å proppe!

Skrevet

Nei, nå må du ikke være så barnslig. Det lukter nok dritt når du er på do også, slik som alle andre. Fising er ikke et problem, da må man heller tenke på alle kyrne som promper, de frigjør en mengde metan gasser som faktisk KAN være farlig for miljøet. Vanlig menneske-fjert er ikke så farlig, da det bare kommer i små mengder.

Igjen, bli voksen!

Skrevet

Hahahaha nå ler jeg meg altså skakk av patetiske kjerringer!!!

Skrevet

Hele innlegget er ironi 00.26.

Det er noen av oss som synes litt synd på barnehageansatte her.

Skrevet

Jeg skjønte det, jeg har bare tørr humor.

Anonym 0019, 0026 og nå.

Skrevet

Vanlig menneskefjert kommer bare i små mengder, du liksom, anonym 00.26. Hva med gravide da? De fiser jo så det høres ut som romlende rauting! Trodde ikke mine egne ører jeg! Det burde vært obligatorisk med forurensningsfilter montert på alle gravide. Bare å få det gjort på første GU eller UL. Ta ansvar, mødre, for jordens framtid. Gå foran med godt eksempel!

Skrevet

Hva med at alle barna i barnehagen går rundt å fiser da? Skal det være ulovelig også? De voksne i bhg blir jo også utsatt for "farlige" gasser når 10-20-30-40-50 små barn løper rundt i ett rom og slipper x antall fiser per dag....Burde de ansatte i barnehagen ta dette opp med foreldrene og be de lære barna å holde fisen inni seg? Kanskje de ansatte bare bør si opp og forvinne pga av all fisingen barna faktisk står for? NEI.! Dette syns jeg bare var en tullete sak og ta opp. Vet du forresten hvor ubehagelig det er å holde igjen en fis? Du må vel kanskje det hvis du er så overrasket over at noen en bhg ansatt kan fise

Skrevet

Jamen herregud, selvsagt hadde jeg et spesialdesignet, luftett fiserom jeg gikk i når jeg var gravid og måtte prompe!!!! Det hadde ekstra sug til utlufting, godt filtrert parat-c maske og jeg var overhodet ikke til noen som helst fare for andre eller meg selv når jeg var gravid.

Man tar da sine forhåndsregler... Herlighet.... Tror du jeg er dum, eller?

Anonym 00:26

Skrevet

For en vidluftig barnehage! De må jo ha en pedagogikk som stinker!

Skrevet

Herregud, så mye luft i magen jeg får av å lese denne tråden. Det bobler som i ei gryte nedi der og ingenting kommer ut. Hjelp, jeg flyr til himmels pga promp!

Skrevet

Jeg har bare EN ting å si..... Unngå kaffe, så slipper du unødvendig opphopning av miljøfarlige avgasser!!!!!

Anonym 00:26

Skrevet

bedre å slippe en fis enn å få en sprengt tarm skal jeg si dere - dere er ikke sanne som mener at fising er et sååååå stort problem. fisefine damer kalles det! Latterlig!! la barn være barn!!!!!

Skrevet

Du bør så absolutt skifte barnehage..ungen din kan jo bli gassforgiftet..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...