overkill Skrevet 18. oktober 2008 #1 Skrevet 18. oktober 2008 I dag har eg vore på ein fotobutikk som har eksistert her i byen i alle år. Dei har eit arkiv over ein mengde bilete frå byen. Eg har plukka ut bileter som viser område der familie og vener bur no, tekne for 50-60 år sidan. Skal få desse kopiert opp i 30*40 og ramme dei inn. Supre gåver til folk som har alt. Kjem på ca 600-700 per bilete (med enkel ramme).
~Milly~ Skrevet 18. oktober 2008 #2 Skrevet 18. oktober 2008 Vi har bestilt almanakk på www.personligalmnacka.se til kjæres kusiner på 15 og 18 =) Jeg har selv, og er veldig fornøyd =) kom på rett under 300 kr/stk
Monajenten Skrevet 18. oktober 2008 #3 Skrevet 18. oktober 2008 Åh, det hørtes fint ut! Passer kanskje ikke for alle men er jo supert for de som liker sånt. Tror pappa hadde blitt kjempeglad. Jeg har kjøpt en god del gaver allerede, kan jo skrive opp mine tips. Mamma: Gavekort på fotpleie, ullsokker Pappa: Gavekort på iTunes Min søster på 28: Regnkåpe Samboeren hennes på 41: Klær (bukse, sokker, lue, sjal og armbånd) Jenten min på snart 5: Mikke Mus Klubbhus, CD-spiller med mikrofon Gutten min på snart 2, Lekekjøkken, figurer fra Drømmehagen Diverse besteforeldre og tanter og onkler: Spiralalbum med 25 bilder av barna, for 59,- på Nfoto
*sola ღ Skrevet 18. oktober 2008 #4 Skrevet 18. oktober 2008 Hei monajenten! Fine tips..Skulle egentlig bare spørre om hvor du fikk tak i figurer fra drømmehagen? Har en 2-åring her som går og prater om makka-pakka hele dagen, men fant ingen figurer på butikk-runden.. Skulle gjerne ha fått tak i en makka-pakka.. :-)
Monajenten Skrevet 18. oktober 2008 #5 Skrevet 18. oktober 2008 Hahaha ja, min gutt er 21 mnd og ikke superinteressert i tv'en, men han blir helt VILL når Drømmehagen kommer på:-) Han sier ikke så mye, men Makka-Pakka, DET kan han:-P Jeg kjøpte de på Brio. Det er en pakke med seks figurer, og den kostet 199,- De hadde også et par forskjellige bamser der som også kostet 199,- men de var ikke like gøye.
*sola ღ Skrevet 18. oktober 2008 #6 Skrevet 18. oktober 2008 Tusen takk, vært og sett der, men skal få dem til å bestille dem da, så får mi tulle dem i kalendern kanskje.. Det er ganske fast takst halv seks her, da er det drømmehage og makka pakka og hinkel pinkel. Det er visst mer pop enn barne tv her.
Monajenten Skrevet 18. oktober 2008 #7 Skrevet 18. oktober 2008 Ja det er det her også, barne-tv er ikke like interessant;-)
Monajenten Skrevet 18. oktober 2008 #8 Skrevet 18. oktober 2008 *sola ღ !!!! Sjekk her: http://www.play.com/Search.aspx?searchtype=allproducts&searchstring=in+the+night+garden&page=search&pa=search
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå