MaMia♡ Skrevet 18. oktober 2008 #1 Skrevet 18. oktober 2008 Hei.. Jeg skjønner ingenting av kroppen min for tida.. Slutta på pilla i slutten av juli, fikk mens etter 5 dager. så en syklus på 33 dager og nå venter jeg på mensen.. Hadde ikm 1.okt. Hvis jeg hadde el etter "normal" tid i "normal" syklus tviler jeg på at det er noe spire i magen.. Var litt "tørketid" på den tida med mye jobbing og lite sengekos.. Jeg tok QR test 2 dager over ikm-negativ, så en ny test 5 dager over ikm-negativ. Ikke antydning til skyggestrek engang.. Men jeg venter nå fortsatt på den tanta.. Har vært innstilt på at det kan ta en god stund før jeg får regelmessig syklus.. men det rare er at HVER dag kjenner jeg litt sånne murringer/kilinger i magen og litt sånn press ned.. Men ingen mens. Det gjør ikke vondt, men det er litt sånn rar følelse og noen gange rlitt ubehagelig.. Ellers så merker jeg absolut ingen ting til verken en eventuell graviditet eller forekommende mens. Men man har vel ikke sånne rare murringer uten at det er noe på gang?? enten det er spire eller mens? Jeg blir så tankefull jeg. Venter følt på at mensen skal komme, for jeg er skråsikker på at jeg ikke er gravid, men så er det jo alltids en mulighet... Kjøpte meg 2 vanlig CB tester idag, så skal teste imorgen.. men jeg vet jo nesten 100% sikkert at den blir negativ. Må også nevne at denne uka som har vært har jeg vært usannsynlig trøtt hver dag, men jeg har vært syk i 2 uker og slitt med søvn i ettertid så har nok vært derfor.. men noen som har svar på hva disse murringene kan være?
Renate har ♂09, ønsker 1 til Skrevet 18. oktober 2008 #2 Skrevet 18. oktober 2008 Hmm.. Det samme föler jeg meg. Disse murringene og tröttheten. Sover mellom 9 og 11 timer hver natt. Kan hende jeg vaakner i 10-11 tiden, ser paa klokka og sover videre fordi jeg forsatt er trött. Faar vente aa se til neste uke om jeg ikke har tatt feil av disse ukene og at det er naa til mandagen jeg skal ha mens og at det ikke var forrige mandag. Krysser fingrene for at det er en liten spire hos deg XX
MaMia♡ Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. oktober 2008 Tok ny test søndag morgen-klinkende klar negativ:( Kunne bare ønske tanta kommer snart, så vi kan komme i neste pp...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå