Gå til innhold

Gi meg et råd ang kranglete søsken!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mine to snuppelurer på 5 og 8 går meg på nervene med kranglinga/slåssinga si... Så lei av å ha sånn ufred i huset, det går ut over alle. Hva har dere erfaring med som hjelper..? Megling, belønning, straff... ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmmmm... når dei fyller 18 pleier det å gje seg;)

Skrevet

Nei, heilt ærlig så har det vel med merksemd frå bl a deg å gjere. Litt i alle fall.

Men dette er søsken på sitt normale og beste, samme kva familie du spør, trur eg;)

Skrevet

oj... Det er litt for lenge til. Jeg mener forresten ikke sånn VANLIG søslenkrangling; jeg mener at de ALDRI kan være venner, eller la være å hakke på hverandre, lyve, skylde på den andre, ta ting fra hverandre osv... Dette er dagen lang!

Skrevet

mine er 5og 7 år . det jeg gjør er enten skille dem at de må leke alene en oppe og en nede eller gi de noe å gjøre hjelpe mamma med å ta ut av vaskemarkina , mate kanninene se om de har vann. brette sine klær, å ut med søpla , brette mekekartonger , hente posten ,hente ved ol

Skrevet

Tar du dei i å stjele og å lyge, så slå hardt ned på det. Men velg dine kampar med omhu. Ikkje ta alt det "små". Ta det som er alvorleg i dine auge.

skil dei, utan å kommentere. "gå til rommet dokkar" er vanleg her;) Ber ikkje om forklaring, men dei må vere snille og rolege når dei kjem tilbake. Ellers er det rett tilbake for begge, samme kven som starta, for dette varierer frå episode til episode.

Skrevet

Jeg synes dette høres ut som en helt vanlig dag da jeg var 8 og lillesøster 4... helt opp til jeg var 20 og lillesøster 16...

Sorry :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...