Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2008 #1 Skrevet 18. oktober 2008 idag fant jeg ut at sambo er medlem inne på nakenprat.com, der han har skrevet med flere jenter.... har skrevet under nicket sitt: skaprunker.... han har vært utro en gang, men jeg tok han tilbake når jeg fant ut at jeg var gravid. han har også skrevet sms med div jenter fra plassen vi bor på..... blir så frustrert og lei meg.... overreagerer jeg eller?? jeg tenker lissom som så.... hadde det ikke betydd noe for han så hadde han vel vært ærlig.... eller?? er anonym nå fordi jeg ikke vil at noen skal kjenne meg igjen, er aktiv inne på forumet. håper på svar fra noen:)
Ludviginne - mamma!! Skrevet 18. oktober 2008 #2 Skrevet 18. oktober 2008 Å, stakkars deg!!! Dette hadde ikke jeg taklet nå... Og jeg synes ikke du overreagerer, jeg hadde ikke stolt på han i det hele tatt... Jeg vet ikke hvilke råd jeg skal gi, mange vil vel råde deg til å gå fra han, men vet at det ikke er det enkleste å gjøre nå.Ikke sikkert det er så mye vits i å snakke med han heller... Vet ikke hvor lenge du har igjen jeg, men dersom det er en stund, ville jeg kanskje tatt en tur ut av huset, tatt inn hos noen andre en stund. Ta vare på deg selv! Trøsteklem...
fnat Skrevet 18. oktober 2008 #3 Skrevet 18. oktober 2008 Uff, ikke lett dette her.. jeg vil egentlig råde deg til å vente til du har født for mange "forandrer" seg å blir mer voksne da.. din mann høres ganske lite moden ut. Vi er følsomme denne tiden men syns ikke du overreagerer, men tror også det er viktig å ikke øse det opp for mye! Ønsker deg lykke til..
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2008 #4 Skrevet 19. oktober 2008 nei, er ikke lett.... for å si det sånn.... vi har en datter ilag, venter nå vårt andre barn ilag.... tror dere han blir mer voksen, når han ikke har blitt det til nå....? er forresten 33+2. vet ikke hva jeg skal gjøre, men synes virkelig at jeg fortjener bedre enn dette.....!!
Spire i magen ツ Skrevet 19. oktober 2008 #5 Skrevet 19. oktober 2008 tror jeg ville prøvd ta det opp med han på en pen måte jeg.. å si at du syntes det er veldig sårende å finne sånn. Å at du trodde han var såpass glad i deg at han ikke ville gjøre sånn.. Iallfall ungå krangling. får det er ikke morro nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå