Gå til innhold

Ingen mage enda eg =(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 21+4 uker på vei idag å fortsatt ingen gravidmage å se, berre en opplåst mage som er litt harere en vanligere.. Eg er 170 høg og har litt magemusikler, så da er det vell jerne det som gjør det, mn alikevell.. Noen som har noen "trøstene" ord til meg :)?

Kommer eg til å få liten gravid mage siden eg ikke har fått noe mage til nå? Magen eg har nå er størst nede med nalven så blir den "tynnere" jo lenger opp den går(slik den nesten altid har vert), så alså ikke noen rundt gravid mage :/ berre litt større en vanlig..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

den kommer tro meg;))) nyt den mens den er liten du:) jeg er 175 høy og tok lang tid nå hopper jeg over til 3 trimester om 2 dager og den har vokse!!!! når man er lang så har den mere plass oppover som jeg har hørt!!:) bedre me liten og nett mage enn en stoooor mage + ryggsmerter og bekkenløsning!! hehe det har jeg fått:P så leng det kommer ut ett barn fra meg så er jeg fornøyd:)

man ser ikke selv at magen vokser men folk rundt og bilder... når du har kommet i uke 30 så kunne du ønsket å være som du er no:) nyt din flate mage.. stor magen kommer!!!

Skrevet

Fint å høre at det ikke bare er meg som ikke har fått mage enda :P Jeg er i uke 22, så bare går å venter og venter, men det kommer vel =)

Skrevet

den kommer nok. Jeg har ei veninne som er 175cm. det vistes ikke at hun var gravid før i 5mnd.da blei magen plutselig kjempestor.

Jeg er 21 uker på vei og ser ut som jeg skal føde nå snart.magen er enorm.det er kjempetungt å bære!! 10 kg allerede.jeg er lita.160

Skrevet

Jeg er 24+2 og har nesten ingen mage ennå, men den kommer nok. Gleder meg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...