Gå til innhold

Ville du ha bodd her?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kunne absolutt bodd der;) Men ville hatt en mer funksjonell hage, enn det som kom frem av bildene. Og prisen... ja, turte ikke engang å se ordentlig på den;)

Skrevet

Og bare tre soverom...?

Skrevet

Nei, for dyrt, ikke min type hus/stil og gud for et mareritt det ville ha vært med så mye glass!! Tenk deg den vinduspussen før jul da hehe, eller strømregningen (kaldt når det blir så masse glass).

Utsikten var nydelig ja :) men huset var absolutt ikke verdt 6 mill i mine øyne.

Skrevet

Enig med mami

Skrevet

Ja det er litt høy pris tror jeg. Er ikke langt fra der vi bor og et av mine ønskehus er det du ser nedenfor hehehehe hvis man ser ut av vinduet liksom. Det er mere min stil:)

Skrevet

Stilig hus ja:)

Meeen, tror jeg hadde hatt anst for alle vinduene, og særlig det på badet. Var jo vanlig glass i vinduene (eller blingsa jeg?) Rekkverket på verandaen var vel heller ikke særlig ideelt.. Ikke for mine barn ihvertfall:P

Skrevet

Huff nei absolutt ikke...

Det huset var som en forvokst hytte, og alt det glasset, og DEN prisen?

Ble helt feil for meg ja..

Skrevet

Nei.. Ikke noe for meg dette.. Nydelig utsikt.. Men det huset da... usja... hus uten sjel...

Skrevet

Nei! Altfor åpent med alle de vinduene! Hadde sett farlige skapninger og psykopater utenfor hver kveld :-P

Syns det var en veldig stiv pris! Sykt at et hus kan koste så mye! Minner litt om utsikten her.....hehe

Skrevet

fint hus altså men jeg ville hatt større kjøkken og flere soverom om jeg skulle kjøpt noe for så mange penger

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...