Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2008 #1 Skrevet 18. oktober 2008 Da mener jeg stillingen hvor jeg ligger på kanten av sengen på magen og kommer oppå meg og trenger inni meg. Jeg har en hånd på klitten og går inn og ut med hele kroppen sin oppå meg. Jeg får orgasme etter kort tid. Men er det andre stillinger bakfra som er bra, jeg liker ikke så godt å stå oppreist?
Anonym bruker Skrevet 21. november 2008 #2 Skrevet 21. november 2008 ÅÅÅÅÅÅH er det beste jeg også vet:) Jeg står på alle fire med bena samlet;) Jeg trenger ikke kose på meg selv for å komme. Det tar vel ikke ett minutt en gang, så har gubben min klart å få meg opp i en skikkelig ekstase og je bare rister;) Og ikke nok med det. Da bare kommer og kommer jeg;) ÅÅÅÅÅHH nå begynnte det å vibrere godt i fitta mi. ÅÅÅÅH vil ha en stor og stiv pikk NÅ
Anonym bruker Skrevet 21. november 2008 #4 Skrevet 21. november 2008 ÅÅÅÅH jaah nå er det like før jeg eksploderer av lyst her;) Vil du ta meg hardt og rått bakfra, mens du har en finger eller dildo i rumpa mi? Gjerne slå meg litt på baken også
Anonym bruker Skrevet 22. november 2008 #5 Skrevet 22. november 2008 Jeg er også glad i å bli tatt bakfra....... men jeg har et lite praktisk problem.......jeg kan ikke bøye knærne mer en 90 grader...så jeg kommer ikke alltid langt nok ned.......noen tips?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå