Gjest Skrevet 18. oktober 2008 #1 Skrevet 18. oktober 2008 Mulig dette har vært spurt om før, men jeg har ikke fått det med meg. Hiver dere salt over skulderen og unngår stiger og sånne ting? Jeg er sånn midt i mellom overtroisk Unngår å gå under stiger, men koser gjerne med svarte katter. Også prater jeg ikke om ting som f.eks hva vi skulle kalle sønnen vår for å ikke jinxe det, hvis dere skjønner... Har en venninne som er så overtroisk at det nesten hemmer henne i hverdagen, blir omtrent som å ha tvangstanker det. Ikke bra
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 19. oktober 2008 #2 Skrevet 19. oktober 2008 tjaaa... kanskje litt, men ikke manisk.... ungår å gå under stiger men det er mest for å ikke få noe i hodet.... blir ikke hysterisk om det springer en svart katt over veien når jeg kjører bil. tror ikke at 13 er et ulykkestall...
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 19. oktober 2008 #3 Skrevet 19. oktober 2008 Nei, ikke spesiellt, hopper litt i magen når det er fredag 13, men tenker ikke på det hele dagen da liksom. Jeg går under stiger om det er nødvendig. Jeg tenker på det om det springer en sort katt over veien, men ikke mer enn å tenke.
blond Skrevet 19. oktober 2008 #4 Skrevet 19. oktober 2008 De tingene du nevner bryr jeg meg ikke om, men har litt skrekk for gjenferd og slike overnaturlige fenomener. Det vekker noe ubehagelig i meg.
moota m storebror&lillebror Skrevet 19. oktober 2008 #6 Skrevet 19. oktober 2008 Jeg er også enig med blond. Ellers må jeg alltid "banke i bordet" når jeg sier noe som går godt, slik at hellet ikke snur.
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 19. oktober 2008 #7 Skrevet 19. oktober 2008 ja, enig med blond, og bank i bordet...hehe:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå