Gå til innhold

Dere som er så imot vaksiner..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenk dere, når det er flere og flere som dropper å vaksinere ungene sine, så blusser disse barnesykdommene opp igjenn.

 

Et eks da.

Tenkt deg gravide som ikke har hatt eller er vaksinert mot rødehunder fordi foreldra ikke vaksinerte. Siden det er så mange som ikke har vaksinert så har rødehundene blusset opp igjenn (nå snakker jeg frem i tid)

Faren for at disse gravide skal bli smittet er jo en del større siden det er mere rødehunder ute og går.

Og visste dere at når ei gravid ei blir smittet så er det 80% sjanse for at barnet i magen dør? Har dere egentlig tenkt over den bakdelen med å ikke vaksinere?

 

Pluss det er en god del andre barnesykdommer som ikke er så ufarlige heller..

 

Joda det finnes bivirkninger ved disse vaksinene, men når så mange til slutt ungår å vaksinere så blusser de opp igjenn..og da vil jeg tøre å påstå det er større sjanse å få disse barnesykdommene enn å få bi virkninger av vaksinen..

Derfor vaksinerer jeg ungene mine :)

Hadde jeg visst med sikkerhet de ikke ville fått noen av disse skumle barnesykdommene så hadde jeg også latt være å vaksinere..men sånn er det desverre ikke..så da tar jeg sjansen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hønsehjerne? Nei fornuftig..:)

Skrevet

Ja, når du ser på svaret du først fikk, så ser du hvor dårlig det står til med fornuften til motstanderene.

Skrevet

dere som ikke tar vaksiner kan egentlig bare slutte å ta medisiner dere da! for det er jo alvorlige bivirkninger med de og men det er det INGEN som snakker om! DOBBELT MORAL spør du meg...

Skrevet

hvor mange av dere motstandere bruker prevensjonsmiddel for å unngå å bli gravide da? Er mange skumle bi-virkninger der også.

Dere bruker kanskje ikke det heller da eller?

Skrevet

Helt enig med HI!!

Det er rett og slett idiotisk å ikke vaksinere.

Og "motstandsbevegelsen" har jo ALLTID noe "smart" å komme med, ser jeg......

Skrevet

Og der var den "smarte" fingerdama på plass.

 

Greit nok å være imot vaksiner, men da bør man heller ikke gi barna annet enn naturmedisin. Tviler på at disse anti-vaksine folkene er like konsekvente på det området...

Skrevet

Jeg forstår ikke at mange velger å vaksinere før de har satt seg NØYE inn i problemstillingen. Det krever faktisk en liten egen insatts. Hvis du HI, føler deg beroliget med å vaksinere er det helt ok for meg. Nå som BCG sprøyten er på vei ut er det kanskje på høy tid å stille endel kritiske spørsmål til massevaksinering. PS. 2239, wow, det var flotte hender!

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor man må være så ekstrem i den ene eller den andre rettningen. Dette med naturmedisin er jo helt utenfor debatt tema, for det eneste kravet jeg stiller er at risikoen skal være verdt det og på mye skolemedisin syntes jeg dette er oppfyllt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...