StorkeMammaen Skrevet 18. oktober 2008 #1 Skrevet 18. oktober 2008 Ang den basen ( eller hva det kalles). Hvordan festes den i bilen? Er det vanskelig å bytte den over til en annen bil f. eks?
StorkeMammaen Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter #2 Skrevet 20. oktober 2008 Dytter litt på denne jeg. Grunnen til at jeg lurer er fordi jeg ble frarådet å kjøpe den fordi den basen må skrus fast i bilen. Men kan ikke se for meg at de selger bilseter som lager hull i bilen egentlig. Så da lurer jeg på hvordan den festes.. Håper på svar.
pia+Dittoღ Har født :D Skrevet 21. oktober 2008 #3 Skrevet 21. oktober 2008 Er det BeSafe Izi Sleep du mener? Jeg har denne stolen uten base. Det er ikke nødvendig å ha base til den. Den er kjempe enkel å feste i bilen med selen. Kan dessverre ikke svare på hvordan du fester basen. Vet bare at den kan brukes med Isofix base. Prøv å søk på nettet også. Her er en link til HTS sine sider. http://www.hts.no/norsk/
Mrs. Bouquet Skrevet 21. oktober 2008 #4 Skrevet 21. oktober 2008 Det er en isofix-base. Det betyr at man klikker den fast i ISOfix festene i bilen. Isofix finnes i mange nyere biler. Man finner det ut om man kjenner to bøyler mellom seterygg og setet i bilen. Noen biler har et eget merke som viser at det er isofix eller egne huller man stikker basen inn i. Ellers vil jegsi at selve setet er veldig pent og greit med at ryggen kan legges ned når den ikke er i bruk i bilen, men det veier veldig mye i forhold til de andre kjente stolene, og det er viktig å tenke på at de fleste bærer dette setet en del.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå