Gå til innhold

Treff for oss nye?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere, jeg så ikke at det var avtalt noe treff, men kanskje vi skulle prøve i gjen? Hva med 15 eller 16 november?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg blir gjerne med på et eller annet den 15... Her er det sovings ved halv 12/12-tiden, så noe rundt der passer aller best for oss:-)

Skrevet

Har dere begynt å jobbe siden dere avtaler treff i helgene? Min sønn er 10 mnd, så går hjemme en stund til, så for meg er det best på hverdagene.Mandag reiser vi forsåvidt til Kapp Verde, og blir der til 11 nov.

Skrevet

Jeg kan foreløpig både 15. og 16. nov. Her passer også midt på dagen best for oss.

til info: Jeg har fortsatt permisjon (ikke barnehageplass, og ønsker også å være hjemme en stund), så jeg kan også ukedager.

Skrevet

Ja, jeg jobber, så jeg kan desverre ikke på dagtid ellers, fy så heldige dere er, nyt det! Hadde uansett vært hyggelig å få til et treff, da.

Skrevet

Åh så heldige dere er! Jeg er også tilbake i jobb, men kunne fint vært hjemme litt til:-)

Kanskje vi kan satse på lørdag 15 da eller? Det hadde vært hyggelig:-)

Skrevet

Hei jenter!

Jeg har veldig lyst å treffes, men helgene går med til at far også vil være sammen sin sønn + treffe annen familie og venner.

Izabell, du kan jo si ifra hvis du vil treffes på ukedagene, kanskje vi kan ta en kaffe på Bryn senter en dag.(",)

Skrevet

Jeg kommer gjerne den 15. (så sant møtestedet ligger greit til, har ikke bil).

arena, vil gjerne treffes på Bryn senter. Ser du skal reise, så det blir kanskje når du er tilbake - når kan du?

Skrevet

Hei Izabell, jeg kommer hjem 11 nov, og ut den uka blir det en del ærend + at far fortsatt har pappaperm, men uken etter passer det, jeg skriver en mail her jeg, så du får følge med, så finner vi en dag! (",)

• 3 uker senere...
Skrevet

Hei!

Er dere andre klare for å treffes på lørdag? Foreslår fortsatt Frognerparken for en liten tur. Andre forslag?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...