Gå til innhold

ønsker dere flere barn? og hvor mange har dere?

Anbefalte innlegg

Gjest trønder25århar1avhver06og08:)
Skrevet

vi har 2 =)

Ønsker kanskje 1 barn til om maaaaange år :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ei snuppa som var 4 år i juni, skulle gjerne hatt ett par til. Men etter ørten år med prøving koser vi oss med snuppa og gleder oss over at vi hvertfall har fått et under:)

Om jeg kunne bestilt ville jeg hatt 3 stk:)

Skrevet

Vanskelig å si....akkurat nå holder det i massevis med den ene ruggen vi har. Vet samboer'n har lyst på MINST en til, jeg er litt mer tvilende. Enkelte ting som må på plass først i hvertfall. :)

Skrevet

Vi har 3 tilsammen, men får ikke se samboers datter nå. Tror det holder med 3. Man skal jo ha plass til de i bilen og.

Skrevet

Jeg har en stesønn på snart 8 år og ei lita jente på 3,5 mnd.

Har såvidt kommet over skrekken om graviditeten og fødselen. Slet i svangerskapet, mens fødselen gikk greit.

Så om en fire, fem år kan det hende at det kommer en til.....

Skrevet

Har en gutt som blir 4 på nyåret. Håper jo at ting skal klaffe slik at vi iallfall kan få en til, alltid sagt at jeg vil ha tre..

Skrevet

Blir nesten teit at jeg svarer her kanskje hahahaha....

Vi har 4 og jeg hadde gjerne villet hatt 1-2 til:)

Men det er stopp her nå.Mannen sier stopp;))))))

Kan ikke skjønne det hahahahah;)

Skrevet

Hehe, kan dere ikke få to til, flytte hit og berge den nedleggingstrua skolen vår hehehe

Skrevet

har 2, og tror det holder....

Skrevet

Har tre nå, og har alltid sagt vi skal ha tre, så kommer nok ikke flere her.. Tre er sånn passelig tall, passer i en bil og slike ting..:)

Skrevet

Vi har 2, en av hver. Jeg vil gjerne ha en til, men vet ikke om jeg orker. Får se når de som vi har blir litt eldre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...