Lille_Sebastian :D Skrevet 18. oktober 2008 #1 Skrevet 18. oktober 2008 Er 29 uker, og magen er synket og ser betydelig mindre ut, er det noe som er vanlig?? Eller kan det være farlig??
lillemor_til_to Skrevet 18. oktober 2008 #2 Skrevet 18. oktober 2008 nei,d er ikke farlig! d er faktisk veldig bra=) d betyr at ungen har festa seg...snudd seg))) da synker magen og ser liten ut))
Lille_Sebastian :D Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. oktober 2008 Men jeg er jo bare 29 uker, er ikke det litt tidlig att han har festet seg da?? hmmm...
lillemor_til_to Skrevet 18. oktober 2008 #4 Skrevet 18. oktober 2008 d e forskjelligt.....så.....d beste e snakke m lege/jordmor neste gang du e på kontroll)) d eche så farligt...min første festa seg i uke 30-32 tru eg...lege sa uke 30 å jormor sa 32..hehe... og han andre har ikke festa seg ennå og jeg er i uke 36 snart...hehe.
MammaentilBastimusventerentil! Skrevet 18. oktober 2008 #5 Skrevet 18. oktober 2008 han trenger ikke å ha festet seg, men han har nok snudd seg m hodet ned, kan forts ligge litt på skrå nedover, magen min sank i uke 31 og han snurrer seg litt frem og tilbake fra tvers til ned på skrå , så han er ikke festet, men magen "henger" ned den det er helt sikkert. Er i uke 33 nå.
Lemonia Skrevet 18. oktober 2008 #6 Skrevet 18. oktober 2008 Det er temmelig usannsynlig at hodet har festet seg. Han har nok bare snudd seg i en annen stilling, og nei det er ikke farlig. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå