Gå til innhold

Magen har synket, farlig??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 29 uker, og magen er synket og ser betydelig mindre ut, er det noe som er vanlig?? Eller kan det være farlig??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei,d er ikke farlig! d er faktisk veldig bra=) d betyr at ungen har festa seg...snudd seg))) da synker magen og ser liten ut))

Skrevet

Men jeg er jo bare 29 uker, er ikke det litt tidlig att han har festet seg da?? hmmm...

Skrevet

d e forskjelligt.....så.....d beste e snakke m lege/jordmor neste gang du e på kontroll)) d eche så farligt...min første festa seg i uke 30-32 tru eg...lege sa uke 30 å jormor sa 32..hehe... og han andre har ikke festa seg ennå og jeg er i uke 36 snart...hehe.

Skrevet

han trenger ikke å ha festet seg, men han har nok snudd seg m hodet ned, kan forts ligge litt på skrå nedover, magen min sank i uke 31 og han snurrer seg litt frem og tilbake fra tvers til ned på skrå , så han er ikke festet, men magen "henger" ned den det er helt sikkert. Er i uke 33 nå.

Skrevet

Det er temmelig usannsynlig at hodet har festet seg. Han har nok bare snudd seg i en annen stilling, og nei det er ikke farlig. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...