Lille_Sebastian :D Skrevet 18. oktober 2008 #1 Skrevet 18. oktober 2008 Er 29 uker, og magen er synket og ser betydelig mindre ut, er det noe som er vanlig?? Eller kan det være farlig??
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 18. oktober 2008 #2 Skrevet 18. oktober 2008 Den lille flytter vel fortsatt mye på seg og det vises godt på magen når de skifter stilling.. Tror ikke du skal bekymre deg så lenge du ikke har kynnere/rier og nedpress.. Var skikkelig merkelig å se fra dag til dag hvilken form magen hadde husker jeg
Lille_Sebastian :D Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 18. oktober 2008 Klar over att jeg skal være der, men spørr litt rundt omkring Jeg har opplevet att magen min er rar form i mange uker nå, men ikke slik som dette, i flere dager, derfor jeg er litt bekymret..
Gjest Skrevet 18. oktober 2008 #5 Skrevet 18. oktober 2008 okei hehe vi er faktisk nesten like langt. jeg har termin 1 januar. visst du ser på den termintabell greia på babyverden så står det at rundt begynnelsen av november så kan baby snu seg.. så kansje du bare er litt tidlig ute er vel ikke noe å være bekymret for? kjenner du liv hver dag?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå