Gå til innhold

Blir så forbannet på gubben!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er nå 5!!! timer siden han kjørte kompisen på fest.

Jeg kommer hjem om 15 min sa han da han dro.

Siden har jeg verken sett eller hørt ifra han.

Han tar ikke telefonen når jeg ringer.

Har ringt kompisen, men han vet ikke hvor han er for han dro med en gang han hadde kjørt han.

Så nå sitter jeg her mutters alene. Barna sover og jeg bli mer og mer irritert over at han ikke er kommet hjem og over at han ikke tar telefonen når jeg ringer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

øøh. han kan jo være utsatt for en ulykke. ta å sjekk på nettet om det har vært noe trafikkuhell

Skrevet

Ring kompisen hans?Si du er redd noe har skjedd! Fra nå av gi han rom og gi han samme nota!

Skrevet

GRISEBANK han når han kommer hjem... verbalt om ikke annet..

Lykke til :)

Skrevet

Enten en veldig upålitelig type eller så har noe hendt? Hva er verst / best?

Skrevet

Uff da!

Tror jeg hadde blitt mer og mer redd om det hadde gått så lang tid, sinnet hadde heller komt etter han var komt hjem.

Litt muffins at han ikke har komt hjem enda da, håper ikke det har skjedd noe galt i alle fall!

Prøv flere ganger å få kontakt med han. er det andre kamerater av han du kan ringe til? Foreldrene hans eller lignende?

Prøv å ikke være sur før du faktisk ser han kommer inn døra! Ulykkene kan fort være ute!!:S

Skrevet

Han ringte nå nettopp.

Hadde dratt opp til en kompis. Sa klart ifra til han at neste gang han gjør det samme så bør han si ifra!!

Han ble som vanlig sint. Han blir alltid sint når jeg sier ifra til han for han har gjort dette før.

Så når han kommer hjem blir det en alvorsprat for jeg takler ikke dette her mer.

Dette skjer bortimot 1 gang i uka og jeg sier alltid det samme til han.

HI

Skrevet

I følge det du nå skriver så er jo dette en høyst upålitelig og useriøs type!!! Går det virkelig an å oppføre seg så umodent når man har stiftet familie?? Huffameg, stakkars deg, dette må du ut av på en eller annen måte. Får håpe måten blir at han tar til vettet og modnes da. Men oddsene når dette skjer ukentlig....vel, hadde ikke hatt for høye forhåpninger. Vil han egentlig ha familie? Man kan jo lure. Ansvar har han helt tydelig stukket fra i allefall. Og ansvar MÅ man ta HVIS man vil ha en FAMILIE. Enkelt og greit! Er jo bare å si det som det er pluss ikke gi alt for mye slingringsmonn etterpå. Hvis ikke hadde jeg sagt takk og farvel om jeg var deg.

Krysser fingrene for deg!

Skrevet

Vet ikke helt om jeg ville trodd på at det var en kompis han hadde vært hos... glemmer han alltid telefonen i bilen når han er hos denne "kompisen" eller, siden han aldri tar tlf... høres merkelig ut...

Skrevet

Ja, huff, beklager, men signerer denne. Hadde dette vært et engangstilfelle. Og siden han blir sur, tegn på å gå i forsvar.

Skrevet

Ja, enig i de to anonyme over her. Det er veldig mistenkelig når dette skjer jevnlig og han glemmer telefonen. Høres ærlig talt ut som om har har svin på skogen i form av utroskap. Var borte på en sånn en i mine unge år, og han gjorde sånn. Dvs "glemte" mobilen så han slapp å snakke med kona. Just so U know...

Skrevet

Prøver du å være ondskapsfull???

HI har dessuten fått tlf fra gubben i kveld, dust!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...