Gjest Skrevet 18. oktober 2008 #1 Skrevet 18. oktober 2008 Svigermor satt på med oss til butikken etter at vi hadde vært på besøk, vi hadde diskutert hva vi skulle ha til middag i morgen men ikke kommet frem til noe. Jeg gikk å kikka å fant ut at jeg skulle lage komle. Sa det til svigermor, og hun sa at det skulle jammen hun også lage. Da sier jo selvfølgelig jeg : "ja men kan ikke vi bare komme til dere og spise i morgen da?" Frekt? Tilbyde meg å betale for halvparten da, men fikk ikke lov, men betalte i det minste for pølsene ( som de ikke pleier å ha til da)
Tingelingelate med to tomater Skrevet 18. oktober 2008 #2 Skrevet 18. oktober 2008 Jeg ville da kanskje heller invitert dem til oss. Men det er meg da=)
miss blithe Skrevet 18. oktober 2008 #3 Skrevet 18. oktober 2008 Nei syntes ikke det. Jeg gjør det " hele " tiden..
Gjest Skrevet 18. oktober 2008 #5 Skrevet 18. oktober 2008 Har bare plass til 4 rundt kjøkkenbordet, så da måtte vi ha sittet i stua, rundt salongbordet. Har ikke så stor plass, desverre.' Virka jo veldig logisk i mitt hode der og da at det var lite vits i at vi begge skulle stå på hvert vårt kjøkken og lage det samme:)
Gjest Sekretøsa Skrevet 18. oktober 2008 #6 Skrevet 18. oktober 2008 hahaha. Frekt? Nei, ikke om dere har "sånt forhold" Idag fikk jeg jentungen på 4 til å ringe oldemora si, og ba henne si følgende. "Hei. Hva skal dere spise til middag? Vi har lyst på fårikål".... ) Funka det, minus fårikål'n. Vi fikk småsuppe ) Bruker å sende melding til bestemor i helgene og spørre hva de skal ha til middag... og er det godt, så kommer vi ) (all mat hos bestemor er god da)
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 18. oktober 2008 #7 Skrevet 18. oktober 2008 Hehe, nei jeg hadde lett invitert megselv(oss) på middag til svigers (eller mamma).. tihi.. Dvs, jgeg gidder ikke besøke svigers, men HVIS jeg hadde gidda
Tante Gustava Skrevet 18. oktober 2008 #8 Skrevet 18. oktober 2008 Jeg hadde glatt gjort det til mamma, men ikke til svigermor. Men det er bare fordi vi ikke har et så tett forhold.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå