Gjest Skrevet 18. oktober 2008 #1 Skrevet 18. oktober 2008 Hørt et rykte om at det er åpen gård på Kalnes i morgen. Noen som vet?
Jenny-penny Skrevet 18. oktober 2008 #2 Skrevet 18. oktober 2008 Jeg er her, men ikke til hjelp:) Jobbet i hele dag, skal jobbe i morgen og snupp og M er reist til svigers i Bergen. Ligger på sofaen med ett glass rødvin, enten blir jeg med jentene en tur ut eller sovner på sofaen foran DiB
polarn & pyrene Skrevet 18. oktober 2008 #3 Skrevet 18. oktober 2008 er ikke fra sarp, men litt utenfor. Kunne ikke se noe på kalenderen demmes om det. Da er det åpen går i mai først. http://www.kalnes.vgs.no/skolerute20082009.htm
hellohello:-o Skrevet 18. oktober 2008 #4 Skrevet 18. oktober 2008 Er fra sarp, men vet ikke når dagen er, bare hørt om at det skal være det
Gjest Skrevet 18. oktober 2008 #5 Skrevet 18. oktober 2008 Jobbe i morgen!! Var det bra i dag? Kose deg med rødvin og dib du tror jeg hehehehe
Jenny-penny Skrevet 18. oktober 2008 #6 Skrevet 18. oktober 2008 Har hatt Hokus Pokus i helgen, så har tatt helt av! Hadde 30% på hele sjappa, og da blir det jubel vet du:) Skal bygge om på senteret så vi må flytte masse varer og greier i morgen. Så godt å slape av litt.
Gjest Skrevet 18. oktober 2008 #7 Skrevet 18. oktober 2008 Ja jeg fikk med meg det, men har jo jobbet hele helgen selv. Uken som kommer har vi elleville dager:) Uken etter nyåpning av senteret så det blir spennende dager!! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå