smeltpåtjukkafor4gang Skrevet 18. oktober 2008 #1 Skrevet 18. oktober 2008 Er 38 år i 9 uke med 4 barn. Opplever kynnere flere ganger om dagen de siste dagene. Er ikke det litt tidlig a? Kan ikke huske at jeg hadde det før helt på slutten med de andre tre. Farlig? Ble litt bekymret jeg. Vil gjerne at spria skal sitte! Alt ved dette svangerskapet er så voldsomt syns jeg. Først mye mere tent, så mer kvalm enn de andre svangerskapene. Alderen min? Tvillinger?
Fuglehjertet Skrevet 18. oktober 2008 #2 Skrevet 18. oktober 2008 Jeg hadde også kynnere så tidlig, men det gav seg en periode senere før det satte inn igjen for fullt nå på slutten. Tror det er normalt mer mer kynnere jo flere barn.
Fuglehjertet Skrevet 18. oktober 2008 #3 Skrevet 18. oktober 2008 Regner med at det er barn nummer 4 og ikke 4 barn (på en gang)??
smeltpåtjukkafor4gang Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 18. oktober 2008 He he. Det er det 4. barnet som er på gang. De andre tre har jeg født før ja.. Om det hadde vært 4 barn inni der hadde det sikkert vært normalt med kontinuerlige kynnere. Takk for at du skrev at du hadde det hatt kynnere så tidlig. Alltid betryggende at det har hendt med andre også liksom..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå