Gjest Skrevet 18. oktober 2008 #1 Skrevet 18. oktober 2008 hei jenter Nå har jeg venta i 8 mnd på å få tilbake mensen og normal syklus . Men desverre så har ikke dette skjedd enda *frustrert* sluttet på p-sprøyta i februar og bare går å venter !! Det jeg lurer på er om noen er i samme situasjon eller om det er noen som kan fortelle hvor langt tid det tok før de fikk tilbake mens ? Jeg vurderer å dra til lege for å spørre om ikke det er noe hjelp å få til å få igang sykluser osv ..men er litt redd for at hun syns jeg skal vente lenger - jeg har jo faktiskt ikke venta såå lenge i forhold til det som er normalt ! Men ønsket om å bli gravid blir bare større og det er så frustrende altså Håper på svar Ha en flott lørdags kveld
Prinsen & spiren Skrevet 18. oktober 2008 #2 Skrevet 18. oktober 2008 Hei , jeg mistet mensen etter sa - og jeg fikk provera av legen får å få tilbake mensen=) Og det hjalp :-)
snoopy81+tigergutt+plomma ツ Skrevet 18. oktober 2008 #3 Skrevet 18. oktober 2008 jeg sluttet på pilla i november 07 og det tok meg også 8 mnd, før jeg fikk tilbake mensen. Og det ved hjelp av provera og pergo. Så gå til en lege du, og spør om du kan få det!
Gjest Skrevet 18. oktober 2008 #4 Skrevet 18. oktober 2008 takker for svar Men jeg lurer litt på om dere kunne fortalt meg litt om hva provera er ?Åssen behandling det er ? Har hørt litt om det ,, men tror jeg blander litt jeg må ta en tur til legen asså bedre å høre om hun kan hjelpe meg eller ikke snoopy81 har du barn fra før eller prøver du på førstemann ?
snoopy81+tigergutt+plomma ツ Skrevet 18. oktober 2008 #5 Skrevet 18. oktober 2008 Jeg prøver på førstemann. Er på min andre pergo kur, og går å venter på TR (eller ikke) IKM er ihvertfall idag eller imorgen. Har begynt å spotte nå, så da kommer nok TR imorra ja. Provera er en kur over 10 dager. En tablett hver dag i 10 dager. (ihvertfall fikk jeg en sånn kur) Og så kom mensen ett par dager etterpå. Jeg fikk ingen bivirkninger, men har hørt at noen kan få det.
Gjest Skrevet 18. oktober 2008 #6 Skrevet 18. oktober 2008 nei guud så spennende da Håper ikke den kommer da *hihi* snålt vettu.. men jeg gleder meg til å få mensen vettu *hihi* rart det der ! Da skal jeg jaggu sjekke ut de provera tablettene .. Få litt fart på sakene her hmmmm bivirkninger er ike kult !! får sjekke ut litt
snoopy81+tigergutt+plomma ツ Skrevet 18. oktober 2008 #7 Skrevet 18. oktober 2008 hehehe... Lykke til da! Du får holde meg oppdatert etter at du har vært hos lege! =)
Gjest Skrevet 19. oktober 2008 #8 Skrevet 19. oktober 2008 Det skal jeg gjøre vettu du får holde meg oppdatert åssen det går med deg oxo da spennende !!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå