Zeke Skrevet 18. oktober 2008 #1 Skrevet 18. oktober 2008 ok litt langt men hver så snill å svar meg ok lang historie kort, min far har sakt at han ikke vil ha noe meir med meg å gjøre forde han syntes at jeg gjorde så forskjellsbehandling av han å mamma (de er skilt i 20 år) dette er noe jeg ikke gjør men han å min stemor tåler ikke tryne på mamma osv så ifjor sa jeg at nok var nok det var da han sa dette vi har ikke snakka sammen på 1og et halvt år i morgo skal vi i dåp til sønnen til min bror, disse mennskene trur på alt det pappa har sakt om meg osv de tar bare kontakt med oss hvis de skal ha en tjeneste eller det er selskap for dems barn. mine har ikke fått bursdagsgavene enda (mai og juni) jeg har lyst til å ikke ha med mine barn i dette selskapet i morgo. jeg vil ikke at min far skal prate med dem så går det et år til neste gang igjen, vil ikke at mine barn skal oppleve det jeg opplevde når jeg var barn,da sier min mann at da gidder ikke han heller å reise osv hvem har rett åhva skal jeg gjøre????
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 18. oktober 2008 #2 Skrevet 18. oktober 2008 Jeg hadde ringt min bror og sagt det som det er, og spurt hva han mener. Hvis han ikke hadde blitt veldig såret, så hadde jeg nok latt være å dra. Det er så surt å måtte sitte på nåler og være hyggelig når en kjenner den negative auraen på kroppen.. (men jeg har tett forhold til mitt søsken så jeg klarer ikke helt å sette meg inn i det hvis dere ikke kan snakke om ting desverre) Det er iallefall ikke riktig for dine barn, som du sier, at de skal snakke med bestefar som ikke gidder noe med dem til vanlig. Det er så mye teit som blir sagt og gjort av voksne folk..jeg blir helt tullete i hodet av slik oppførsel...
du og jeg og vi to Skrevet 18. oktober 2008 #3 Skrevet 18. oktober 2008 Uff, for en vanskelig situasjon! Går det an å ringe og prate med dem? Og si at dette har blitt kjempevanskelig, fordi faren din sprer ting om deg som ikke er riktig og du ønsker ikke at det skal gå ut over forholdet til dem? Kanskje forholdet til din bror vil bli enda vanskeligere dersom du ikke stiller opp i morgen?
Zeke Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 18. oktober 2008 det jeg regner med at vil skje etterpå da hvis jeg ringer min bror å forklarer hva jeg tenker så veit jeg at dette vil bli sakt til pappa og co å da får jeg det bare slengt i trynet at vi ikke kom forde at de var der å det skal jeg ikke ha på meg, jeg skal ikke visse at jeg er svak, min fra å kona kommer aldri i barneselskaper når de veit at min mor er der så dette skal ikke de få gleden åse at jeg å gjør. men jeg er så utrolig usikker at jeg ikke veit ut eller inn på dette her.
Zeke Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. oktober 2008 min far har aldri hatt så mye med min bror å gjøre etter dette, de har gjordt det samme med min stebror å hans kone å barn også så det er jo ikke jeg som er urimlig i dette heller. min bror er kjempe fornøyd han siden han ser sin far meir en det han har gjordt tilsammen på de 36 åra hans, vi har ikke samme mor nemelig
Zeke Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 18. oktober 2008 trenger flere syndpunkter jenter hva skal jeg gjøre?????????????????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå