balsam Skrevet 18. oktober 2008 #1 Skrevet 18. oktober 2008 etter en lang tid med mange småkrangler, konstante missforståelser osv (mye styr med sjuke unger og litt lite søvn....) bestemte jeg meg for å prøve å snu på dette.... så i går kjøpte jeg roser til ham å kjøpte inn god frokost på vei hjem etter å ha levert snuppa i barnehagen... tenkte vi skulle kose oss litt sammen...=) hadde det koselig i hele går, så var jeg en liten tur ute på kvelden, og vi hadde en avtale om å se fil å kose oss i kveld... så frem til å ha en kose kveld med ham uten hver vår data på fanget..men så ville han heller dra til broren sin.. så nå sitter jeg aleine hjemme, mens han heller ser film med broren sin....=( ikke at det er galt at han vil gå ut det har han også mulighet til hver eneste dag ellers..., men vi hadde en avtale, og jeg føler at han bare "gir blaffen" i å prøve å kose oss sammen...=( ble litt skuffet....
wirre;o) Skrevet 18. oktober 2008 #2 Skrevet 18. oktober 2008 finn frem den avsagde hagla ( okei, jeg er bittelitt premenstruell)
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 18. oktober 2008 #3 Skrevet 18. oktober 2008 Jeg føler med deg, men prøv å se litt positivt på det.. Kanskje det er akkurat hva dere begge trenger? Slapp av i eget selskap og pleie seg selv litt, så får man mere energi til hverdagen Jeg sendte rett og slett sambo på fest i kveld.. gadd ikke ha han slengende hjemme..Middag og tv i sofakroken har vi hver dag, så jeg ville være ALENE
Gjest Skrevet 18. oktober 2008 #4 Skrevet 18. oktober 2008 Jeg forstår godt at du er veldig skuffet i kveld. Det var dårlig gjort av han! Men det er også hyggelig at mannen din har så godt forhold til sin bror. Det er alt for mange voksne folk som bryter kontakten med sine søsken, og det er trist. Jeg har en far som har tre søsken, inkludert en tvillingsøster. Han har gitt blaffen i sine søsken de siste 20 årene, og det syns jeg må være trist.Selv har jeg ingen søsken, så jeg kan ikke velge om jeg vil tilbringe mye fritid med mine søsken eller ikke, fordi jeg ikke har noen. Jeg syns det høres hyggelig ut når jeg hører om f.eks. voksne brødre som er mye sammen og gjør hyggelige ting sammen.
Vilja<3 Skrevet 18. oktober 2008 #5 Skrevet 18. oktober 2008 Var ikke du ute en tur i gårkveld da? kanskje han ble lei seg da du dro ut i gårkveld når dere hadde hatt det så koslig hele dagen og derfor dro til broren sin i kveld? hva vet jeg, men menn er ikke alltid så flinke til å sette ord på det. Mannen min er på kino med en kompis i kveld, jeg koset meg første to timene etter ungene var lagt men nå kjeeeeder jeg meg!
Jenny-penny Skrevet 18. oktober 2008 #6 Skrevet 18. oktober 2008 Synes du burde fortelle ham hvordan du føler, og prate om hva dere begge kan gjøre for å kose dere sammen! Viktig å bruke kvalitetstid som kjærester.
OsloMor Skrevet 18. oktober 2008 #7 Skrevet 18. oktober 2008 Akkurat nå kunne min også dratt ut til noen (han er i butikken og kommer nok snart tilbake), så kunne jeg ha hørt på R.E.M. og drukket rødvin alene (les :les drukne meg selv i selvmedlidenhet og selvrettferdighet)). Har kranglet og jeg er sur:-(
Piri Skrevet 18. oktober 2008 #8 Skrevet 18. oktober 2008 Han er en nesnya skoddjlos som e dom i haue.
Kamomille Skrevet 18. oktober 2008 #9 Skrevet 18. oktober 2008 Kanskje han ble skuffa over at du gikk ut i går?? Hvis du mener at dere har et stort behov for å tilbringe mer tid sammen, så synes jeg kanskje du skulle holdt deg hjemme også - ikke bare forventet at manne hildt seg hjemme. Det går begge veier.... Men skjønner godt at du synes det er kipt når avtaler brytes...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå