Gå til innhold

Jeg veier 5 kg mer enn

lillesøster skal bli storesøster

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg gjorde som 17-18 åring, bør vel egentlig infinne meg med at det er min nye idealvekt, jeg har jo tross alt fått 2 barn i mellomtiden. Har vært nedi den vekta før jeg ble gravid med lillemor også, men nå har jeg vært på det jeg velger å kalle min nye idealvekt ganske lenge.

Tror rett og slett ikke jeg gidder å streve for å komme meg ned i vekt, jeg begynner jo å bli eldre, og må vel ha litt alderstillegg.

Hva med dere, er det noen som veier det samme som dere gjorde som 17-18 åring?

Jeg ser på meg selv som slank.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du skal vel egentlig ikke klage da. Jeg veier nå rundt 20 kg mer nå enn når jeg var 17 år. Sliter litt med å gå ned igjen. Men på den tiden levde jeg på treningstudio og livet bestod av håndball.

Har en drøm om å komme ned 10 kg nå så skal jeg være fornøyd.

Skrevet

Veier 6-7 kilo mer enn som 17 åring. Veide det samme til jeg var 22 år. Etter det la jeg på meg ca 6 kilo.

Var mager i ungdommen, så tror ikke de ekstra 6-7 kiloene har så mye å si. Hehe, er tynn ennå for å si det sånn.

Skrevet

Veier en god del mer enn da jeg var så ung, men å bli like ranglete som den gang er ikke et mål. Var litt jojo slanking i ungdomstida, men idealvekta/trivselsvekta mi er ca 7 kg under det jeg veier nå.

Har som mål å komme, om ikke ned i kg så ihvertfall ned til den klesstørrelsen jeg var før jeg ble gravid - mulig det kan løses ved å stramme opp litt her og der med vekttrening. Gidder ikke telle kalorier lenger nei, passer på å spise sunt og nogenlunde variert på hverdagene og forsøker (ikke alltid like suksessfullt) å spise godter kun i helgene.

Blir vel seende ut som mamma før eller siden uansett :)... og skal ikke klage alt for mye på det....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...