lillesøster skal bli storesøster Skrevet 18. oktober 2008 #1 Skrevet 18. oktober 2008 jeg gjorde som 17-18 åring, bør vel egentlig infinne meg med at det er min nye idealvekt, jeg har jo tross alt fått 2 barn i mellomtiden. Har vært nedi den vekta før jeg ble gravid med lillemor også, men nå har jeg vært på det jeg velger å kalle min nye idealvekt ganske lenge. Tror rett og slett ikke jeg gidder å streve for å komme meg ned i vekt, jeg begynner jo å bli eldre, og må vel ha litt alderstillegg. Hva med dere, er det noen som veier det samme som dere gjorde som 17-18 åring? Jeg ser på meg selv som slank.
polarn & pyrene Skrevet 18. oktober 2008 #2 Skrevet 18. oktober 2008 Du skal vel egentlig ikke klage da. Jeg veier nå rundt 20 kg mer nå enn når jeg var 17 år. Sliter litt med å gå ned igjen. Men på den tiden levde jeg på treningstudio og livet bestod av håndball. Har en drøm om å komme ned 10 kg nå så skal jeg være fornøyd.
Raych Skrevet 18. oktober 2008 #3 Skrevet 18. oktober 2008 Veier 6-7 kilo mer enn som 17 åring. Veide det samme til jeg var 22 år. Etter det la jeg på meg ca 6 kilo. Var mager i ungdommen, så tror ikke de ekstra 6-7 kiloene har så mye å si. Hehe, er tynn ennå for å si det sånn.
Gjest Skrevet 18. oktober 2008 #4 Skrevet 18. oktober 2008 Veier en god del mer enn da jeg var så ung, men å bli like ranglete som den gang er ikke et mål. Var litt jojo slanking i ungdomstida, men idealvekta/trivselsvekta mi er ca 7 kg under det jeg veier nå. Har som mål å komme, om ikke ned i kg så ihvertfall ned til den klesstørrelsen jeg var før jeg ble gravid - mulig det kan løses ved å stramme opp litt her og der med vekttrening. Gidder ikke telle kalorier lenger nei, passer på å spise sunt og nogenlunde variert på hverdagene og forsøker (ikke alltid like suksessfullt) å spise godter kun i helgene. Blir vel seende ut som mamma før eller siden uansett ... og skal ikke klage alt for mye på det....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå