Gå til innhold

jeg har faktisk lyst på flere barn, men

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi har 3, og dersom vi velger å få nr 4, så blir huset og bilen for lite. Veldig fornøyd med de tref flotte og friske jeg har. Men jeg føler meg ikke ferdig....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet akuratt hvordan du har det bortsett fra at vi bare har 2 foreløpig! MEN man kan kjøpe seg ny bil og nytt hus eller bygge på.... Koster gjør det jo, det er kjedelig

Skrevet

Vi har 4 soverom nå, og det er uaktuelt å ta opp mer boliglån eller kjøpe et annet hus. Bil bytter man jo innimellom allikevel men....

Skrevet

barn kan dele rom, det syns jeg i grunn bare er sunt. så spørsmålet er "kan dere invistere i en større bil?"

Skrevet

Kan ikke 2 av barna dele soverom? En evt. ny baby ville sikkert sovet på deres soverom den første tiden uansett.. Det skal jo litt til før det blir for trangt i et hus, å hvis dere har god plass nå, så går det vel greit emd en til med tanke på huset?

Gamle er de andre barna da?

Ja, bil bytter man jo innimellom, så da kan dere jo kjøpe større neste gang.. =)

Man må jo føle at man har de barna man skal, må man ikke? =)

Skrevet

Å dele rom går helt fint til man blir en 12/13/14 år! DA er det bare å drite i det!

Skrevet

Sånn tenkte vi også, og vips var jeg plutselig gravid pga littegranne slurv med pravansjonen. Ikke helt planlagt, men vi visste jo at det kunne skje...

Heldigvis har vi en stor kjellerstue som ungene kan ha besøk i, så da er det ikke så farlig med soverommene. Men vi har også et roterom med store vinduer i kjelleren da, så når eldste kommer i tenårene kan han flytte ned dit om han vil og alle får hvert sitt soverom.

Ny bil har vi overhodet ikke råd til nå, men det får bare gå. Vi har to vogner, er i gangavstand til det meste og alt det som er lenger vekk får vi bare vente litt med å oppsøke. Er 100% sikker på at vi aldri kommer til å angre på at vi nå får unge nr fire ;-)

Skrevet

vi får se etterhvert. Jeg vil gjerne ha en annen jobb en den jeg har, så jeg tror kanskje det er lurt å få det på plass først....

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...