Gå til innhold

HUN VÅKNE SÅ MASE PÅ NATTEN! WHY?! 9 mnd

Anbefalte innlegg

Skrevet

hun er akkurat 9 mnd, og våkner så mye på natten, eneste som hjelper for at hun ikke skal gråte å ligge våken, er å gi henne melk, som igjen resulterer i at hun ikke vil spise så mye på dagen... derfor tror jeg vi er inne i en "vond sirkel"... kanskje det er derfor hun våkner på natta, for hun er sulten siden hun ikke har spist så mye på dagen... uff... hva skal jeg gjøre da???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

snuppa mi sover hele natta om ho får skikkelig kveldsmat. stooor porsjon med grøt. ellers våkner ho om natta.... da er ho ikke så sulten før i 12-tiden om formiddagen... spiser bare bittelitt frokost kl 9

Skrevet

Leste et sted at det ikke er unormalt, at de begynner å våkne oftere på natta igjen i den alderen.

Skjedde her også, men hun ville "bare" ha hudkontakt av meg. Måtte ha senga hennes helt inntil vår, slik at jeg kunne ligge med armen min inntil henne..Ellers ble hun helt hysterisk. Heldigvis har det gitt seg!

Du har sikkert prøvd å tilby vann isteden..?

Skrevet

Jeg har det problemet med ei på snart 7.5mnd..... vil gjerne ha tips jeg og.... Jeg har prøvd vann, kun smokk, at kun far tar henne etc etc.... Hvis ikke hun får pupp så lager hun et he****es bråk og klikker helt i vinkel! Og har man ikke sovet en hel natt på 1.5 år så gir man ofte opp.... :( Er kun mamma og pupp som duger ved soving her i gården ja...... *sukk*....

Skrevet

Hadde samme problemet med gutten vår. Selv om han spiser godt på dagen og ikke har samme behovet for nattmat som før, har han fortsatt (u)vanen med å våkne flere på natten. Han spiste ikke så mye, var mest for kosen. Enden på visa ble at nattavvenning. Hadde forvetet mye hyl og skrik, men det gikk over all forventning. Og nå sover vi mye bedre alle tre!

Så ville nok ha forsøkt som det har blit foreslått om en ekstra stor porsjon grøt. Og om dere kun gir vann på natta, blir det mindre attraktivt med nattmaten og håpet er da at hun skal slutte med nattmåltidene. Er iallefall verdtet forsøk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...