Gå til innhold

Leddsmerter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 36. I morges våknet jeg med skikkelig ømme ledd, akkurat som om jeg hadde ligget vondt hele natten slik at man blir stiv og støl. I løpet av dagen har det bare blitt verre, det føles som om jeg har influensa og samtidig løpt maraton 2 ganger på rappen. Kjenner det spesielt i hoftene/lysken, på innsiden av albuen, i et par fingre og i venstre stortå :-) Har noen hatt det på samme måten? Eller burde jeg bekymre meg? Blir veldig glad for svar - dette er mitt første besøk her :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det lurer jeg på også. Jeg har visst at jeg har ett eller annet med knærna i lengre tid (ikke undersøkt det ennå), men har også i lengre tid hatt vondt i en tommel og lillefinger. Har lurt på om symptomer på leddgikt etc kan komme tydeligere frem under svangerskap, men det vet jeg ikke. Tenkte jeg skulle spørre legen neste gang, om jeg gidder, han tar så lett på ting og avfeier så lett. Er fortsatt sint på han for at jeg ikke fikk sykemelding for 3 uker siden. Er nå i uke 38. Ikke noe godt svar på det du lurte på, men mulig vi er fler i samme situasjon.

Skrevet

Jeg har også dette i fingrene på morgenen og det blir som regel bedre utover kvelden.. I følge min jordmor er dette vann i kroppen, har fått beskjed om å holde meg unna salt så vil det visst bli bedre.

Akkurat det med knær tror jeg har litt med ekstra tyngde å gjøre.

Håper dere fikk litt svar! :)

Skrevet

Jeg tror også det har med vann i kroppen å gjøre,

jeg har leddgikt fra før og er litt bekymret for om det er det ene eller det andre, jeg blir ikke bedre utover dagen.

Det kan godt være væske i kroppen som gjør at man har vondt i knær el også.

Ikke så lett å holde seg unna salt heller, da det er mye salt i all ferdigmat feks.

Jeg får mye mer væske i kroppen av mye karboohydreater som mye brødmat el også

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...