Gå til innhold

kan noen se hær og si hva de tror!!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er iallefall en klar strek,og en svak en ved siden av. Hmm.,ikke sikker jeg.

Kjøp heller en digital fra ClearBlue:)

Skrevet

ja gjør kanskje de... ringer legen på mandag og hører... klarer ikke slå meg til ro med de derne små strekene....

Skrevet

he he :)

Skrevet

Misforstå meg rett;

jeg så to, altså, ikke bare kontrollstreken! ;)

Skrevet

jeg mente også de skal være to steker, min kjære sier de er de..

men at jeg ikke må ha forhåpninger i tilfelle de ikke blir noe baby av de.... er er jo best å vente til etter lege besøket og sånn før man kan ta de litt mere med ro, om man er gravid eller ikke....

Skrevet

takk :)

Skrevet

Den der er minst like klar som min strek var, og jeg er gravid så det holder! Det er mer enn en skygge da :)

Skrevet

Det der var to streker ja:-) Grattis:-)

Skrevet

Jeg ser to streker :)

Skrevet

skal bestille time i morgen å få sikkelig test å se :) er lettere å innse når legen sier de:) men takk jenter:):):):)

Skrevet

he he takk:) tatt en billig test ikke strimmel men den andre er ennå psitiv men ikke noe veldig sterkere de er de som får meg til å tvile men tok den nå i kveld da i 18 tiden....den er litt sterkere men ikke mye tok to fredag to i går og en i dag.... hm tar de lang tid før hcg nivået stiger??

Skrevet

En strek er en strek. (Jeg ser også en strek der) Da betyr det at du har hcg i kroppen som = gravid.

Jeg gikk til lege for å få bekreftelse på graviditeten, og da ble jeg bare henvist videre til apoteket for å kjøpe test der, for den er like god som noe de får tatt. Kjøpte cb digital, for på den står det gravid eller ikke gravid med store bokstaver, så da behøver man ikke å tyde.

Lykke til!

Skrevet

bestilte cb nå på nett den kommer vel til uken... spennende :)

takk:):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...