gravid igjen :) Skrevet 18. oktober 2008 #1 Skrevet 18. oktober 2008 jeg har emmaljunga sin nå, men kunne godt tenkt meg og hatt en vogn som jeg kunne lagt sammen i en engang når jeg skal ha den inn i bil osv. noen gode forslag ??
Minnie Mom Skrevet 18. oktober 2008 #2 Skrevet 18. oktober 2008 Du mener en vogn som kan slåes sammen i en bit? Anbefaler Teutonia Mistral hvis du vil ha med 4 hjul og vendbart styre. Hvis du vil ha 4 hjul, men ikke trenger å ha barnet vendt mot deg så anbefales jeg Teutonia Timmy. Er det forresten sportsvogn du skal ha? Eller med bag til baby?
gravid igjen :) Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. oktober 2008 stemmer det hehe tenker for meg selv her så tror jo jeg at alle forstår hva jeg mener hehe skal vere bagvogn ja, men kan godt vere kombi. så må jeg ha vendbart styre....
Minnie Mom Skrevet 18. oktober 2008 #4 Skrevet 18. oktober 2008 Da er Mistral løsningen for deg. 4 gode hjul, vendbart styre, klappes sammen i en "bit". Brukes med softbag eller hardbag oppi, altså som kombivogn. Sjekk ut på www.teutonia.no
Potetstappe Skrevet 18. oktober 2008 #5 Skrevet 18. oktober 2008 Jeg har simo kombivogn (fornøyd, men tar stor plass) Carena Easy som står hos besteforeldrene (syns det er en skikkelig dritt vogn...) Quinny Buzz (KJEMPE FORNØYD! tar liten plass i bilen/gangen, god å trille, og man kan snu setet
lego Skrevet 18. oktober 2008 #6 Skrevet 18. oktober 2008 Har en emmaljunga classic duo fra 2006, og jeg gleder meg til å begynne å bruke den igjen! Ble forelsket i den fra første gang jeg så den, og er fortsatt like glad i den! *hihi*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå