AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 18. oktober 2008 #1 Skrevet 18. oktober 2008 Og når i svangerskapet er dette viktigst? Har nemlig ei jente som hvertfall veier 12,5 kilo og hun går ikke helt alene enda.. Umulig å ikke bære på henne--
Gjest Skrevet 18. oktober 2008 #2 Skrevet 18. oktober 2008 som jeg fikk til svar på legekontoret da jeg spurte om det i forbindelse med arbeidet mitt..( .jobber på sykehjemsett det så sett det...mister du så er det ikke meningen at du skal ha det...det er jo et fint svar eller hva????ble litt paff hehehehe egentlig tror ikke jeg det er noen fareom du løfter på jenta de...men du treng ikke å bære på henne hele tiden i gjennom mine svangerskap har jeg både måket snø...skiftet gearkasse på bilen...båret på unger....båret vogner og handleposer opp 2egt i blokk osv osv har til og med skyvet i gang bil hahaha men klart at kjenner du at du får vondt av å løfte henne så skal du ikke gjør det
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2008 #3 Skrevet 18. oktober 2008 jeg fikk beskjed av legen og gjøre som før, var jeg vandt til å bære på henne så kunne jeg bare fortsette med det... ingenting har gått galt her, er nå snart 11 uker og har bært mye på min datter på 12,5 kg=) er vel mer de som har opplevd spontan abort som skal være mer forsiktig osv..
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 18. oktober 2008 Ok. Takk for svar. Får bare ta det litt som det kommer antar jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå