lillesøster skal bli storesøster Skrevet 18. oktober 2008 #1 Skrevet 18. oktober 2008 Kjøper dere eks ny jif mop fordi den er bedre enn den gamle hvis dere har den gamle? eller er det andre ting dere "må" ha fordi reklamen anbefaler det? Jeg lar meg ikke påvirke i særlig stor grad, men noe påvirkning er det vanskelig å unngå. Har forøvrig den gamle jif moppen, og den får klare seg til den evt blir ødelagt. Men det er gøy å prøve nye ting man først blir opplyst op gjennom reklamen, sjokolade, potetgull ol. Jeg har sett etter crunchy chicken tortilla uten å finne det i butikkene våre. Noen som har prøvd den forresten?
Gjest trønder25århar1avhver06og08:) Skrevet 18. oktober 2008 #2 Skrevet 18. oktober 2008 Ikke så veldi.. men det hender
moota m storebror&lillebror Skrevet 19. oktober 2008 #3 Skrevet 19. oktober 2008 Jeg har ikke prøvd crunhy chicken tortilla og heller ikke fått med meg hva det er =) Jeg blir ikke så veldig påvirket med mindre det er noe som kan gagne meg eller som ser greit ut. F.eks hvis de hadde reklamert om en shampo for sønnen min som har atopisk eksem. Så kunne jeg prøvt den. Og hvis de reklamerer om at en vare som jeg bruker er på tilbud så kan jeg kjøpe den.
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 19. oktober 2008 #4 Skrevet 19. oktober 2008 tror ikke jeg blir påvirket... hmmm... men kanskje i noen tilfeller...hehe:)
roxanne Skrevet 19. oktober 2008 #5 Skrevet 19. oktober 2008 Ja, når mannen min er med i reklamen så :-)
blond Skrevet 19. oktober 2008 #6 Skrevet 19. oktober 2008 Var det meningen at jeg skulle bli nysgjerrig nå? Det ble jeg: hvem er mannen din?
blond Skrevet 19. oktober 2008 #7 Skrevet 19. oktober 2008 Jeg blir påvirket slik at sangene setter seg i hodet, men innholdet i reklamen klarer jeg å ignorere. Aner ikke hvordan det er mulig, men det er det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå