Gå til innhold

et uinteresant klageinnlegg:S

Anbefalte innlegg

Skrevet

en plass må eg bare får det ut...eg er ikke den som bruk å klage og er en evig opptimist som ser posetivt på alt.....MEN no e eg f..steike så inn i hæ....lei av den her EVIGE PLAGSOMME kvalmen som bare ikke vil bort.....spis ,spy og søv det e det jeg gjør:( er så lei....kordan i det rødeste holdt eg ut med de 3 andre jentene mine???huff

den eneste perioden jeg har det bra er når eg søv og no kjenn eg at eg begynn å bli sur av hele dritten:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Av og til synes jeg dere som har skikkelige gravid-symptomer er heldige. Jeg har ingen symptomer annet enn litt ømme bryster om kvelden, og bekymrer meg derfor masse for om alt er i orden med spiren min. Føler meg overhodet ikke gravid, og krysser fingrene for at jeg snart skal få masse symptomer.. :)

Skrevet

huff du skal no va glad for at du har et så fint svangerskap...mange av mine venninder har gått svangerskap etter svangerskap uten noen symptomer ..har misunt dem så der jeg bare ha bodd over doskålen omtrent.

alle disse symptomene har ikke noe med om spiren har det bra eller ikke...d har med kroppens reaksjon på hcg.

forskerne har enda ikke funnet helt svaret på hvorfor mange blir så dårlige,men de veit at det har ikke noe med spiren å gjøre:)

så du skal bare ta det helt med ro og kos deg godt og gled deg over den lille :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...